24 september

Hej alla!

Kul att se att så många redan hittat tillbaka och läser igen. Men lite kommentarer är alltid roligt också ;)

Idag började dagen klockan 07 när Engla kom in till mig och gosade ner sig i sängen. Nu sitter vi och ser barnprogram. Wilma sover fortfarande. SKönt för lilltrollet.

08.45 ska vi lämna Engla på dagis. Sen ska jag städa klart det sista om jag orkar. Är inte så förkyld längre, men känner mig ganska matt. Hämtar Engla tidigt idag, kl.12 för vi ska till sjukhuset för ultraljud på hennes hjärta. Sen har jag lovat henne att vi ska fika lite,  för visst är det lite mysigt när man får gå hem tidigare från dagis och gå till doktorn och sen fika? Jag kommer ihåg att jag tyckte de va spännande när jag var liten :)

Sen är det innebandyträning kl.17-18 och därefter är det innebandymöte med "lilla" styrelsen.
Hinner nog träffa Lina en stund idag också. Man får ju passa på :D

Nu ska jag blanda välling och fixa frukost, klä på barnen och sen kanske jag uppdaterar med lite bilder :)

Kladda här!
Postat av: Annelie

Hej på dig fru Spjut =)

Vilken fin hemsida du har fixat!

Hoppas det går bra med Engla i dag.

Kram på er alla... // Annelie

2009-09-24 @ 11:45:30
Postat av: Jenny

Hej! Vad duktig du är som har börjat uppdatera igen! Jättekul att läsa och kolla på bilder. Kanske kommer jag själv igång under hösten...vi får se! Hoppas att det blir trevligt att fika idag. Kramar

2009-09-28 @ 10:34:02
Postat av: Eva

heej!

vad kul att du kommit igång med bloggen igen, ska läsa ikapp mig nu :) hoppas allt är bra!

Kram

2009-09-30 @ 20:24:32
URL: http://evvia.wordpress.com

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback