21 september

Hej igen!
Vet inte varför jag inbillar mig och lovar saker jag inte kan hålla.
Nu skriver jag i alla fall. Har startat en ny blogg också.. Om mitt viktkrig:

http://www.tessviktkrig.blogg.se

Ta en titt där!

Vi har precis kommit hem från en underbar vecka i Turkiet hela familjen. Vi har haft det otroligt bra! Såå härligt att få umgås alla fyra. Den tiden värdesätter jag :)

Första träningsmatchen i lördags med nya innebandylaget SS Öjaby Sport. Vi förlorade med 3-2 mot Klippan, men gjorde en riktigt bra första match, så vi är nöjda och jobbar vidare på veckans kommande tre träningar!

Engla har börjat dagis och det går väl sådär får vi lov att säga. Hon har svårt att komma in i gruppen där alla redan känner varandra. Är mycket ledsen när man lämnar och börjar ofta gråta bara när vi pratar om dagis. Hoppas verkligen det blir bättre snart.. riktigt jobbigt att se mammas prinsessa så ledsen :(

Klockan 13 idag ska jag på besök på lernia. Har sökt en kurs på distans hos dem och hoppas verkligen få en plats där. SKulle varit kanon att få börja plugga lite, kunna få ett fast jobb, sen köpa hus och landa lite mer i familjelivet och tryggheten. Vi bor ju på tok för litet nu när kidsen blir större.

Wilma har inte lärt sig gå men reser sig och klättrar mot allt. Säger titta, tack, mamma, pappa, tittut och nåt ord till. Hon börjar bli stor mammas mini. Ja snart fyller båda tjejerna år. Då blir det kalas för hela slanten :)

Lägger in ett par bilder också, det är ju på tiden! Eller hur Kith? :D



Kladda här!
Postat av: loovve

vad fina bilder!!! :)

2009-09-22 @ 14:11:48
URL: http://lovisamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Sicka

Åhh, härliga bilder! :) Kram

2009-09-24 @ 17:00:52
URL: http://sicka.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback