Mysfredag!

Hej!
Idag är det fredag och det betyder mysfredag hos familjen Spjut :) Engla är ledig från dagis och vi kan mysa hela dagen :D Vi ska åka och handla lite smått om en stund och sen blir det Mickis leksaksfabrik i Gemla. Myspys :D Barnens mormor ska ev. hänga med!

Jag är hes idag, halsen känns som en enda tjock klump. Suck.. vi som har seriepremiär på söndag! Hemma mot Olofström klockan 14.00 Vi ses i Öjabyhallen! :)

Nu har Wilma precis somnat för förmiddagssov och jag och Engla tittar på Nicke Nyfiken. Vi har köpt en ny soffa och gjort det fint i vardagsrummet! Hittade massa fint på Ullared så nu trivs vi äntligen i vårt vardagsrum igen :D

Nästa fredag 9/10 fyller vår stora tjej hela 3 år! Tiden springer iväg. Hon är så duktig vår lilla prinsessa *PUSS*
Då blir det lite kalas :D

Den 16/10 ska jag, mamma och Lena gå på Ladies Night i tipshallen. Oj så skoj det ska bli!! :D

De senaste veckorna har varit stressiga vad gäller innebandyn och allt därtill. Så nu får det bli lite lugnare med det kommande vecka. Man får ju inte slita ut sig :D Haha..

Glöm inte kika in på min nya viktblogg.. där händer grejer! :D www.tessviktkrig.blogg.se

Ha en bra fredag och en fin helg, trots oväder. /Kram Tess


Kladda här!
Postat av: maria s.

Då kanske vi ses på ladies night =) hihi

Jag har helt glömt bort överdragsbyxorna med...när ska jag lämna de till dig? =)

2009-10-03 @ 21:37:54
URL: http://www.cuties.babyblogg.se
Postat av: Annelie

Vad roligt =D jag och några vänner skall också på Ladies Night och så är det ett gäng från jobbet som skall dit... då kanske vi ses där eller så är det så många "upprymda" ladies där så man inte hittar sig själv ;P



Tack för sms om plast party, jag skall oxå ha ett party veckan innan den 2 november. Du är hjärtligt välkommen!!! men tyvärr jobbar jag den 9 november :(



Många kramar till dig, hoppas din förkylning börjar ge sig snart!!!

// Annelie

2009-10-06 @ 20:19:41
Postat av: Annelie

Vad kul... jag och några vänner skall också på Ladies Night...även några från jobbet skall dit... då kanske vi ses eller så är det så många "uppspelta" ladies där så man inte hittar sig själv ;S



Tack för inbjudan till plastpartyt. Jag skall också ha party fast veckan innan den 2 november... du är hjärtligt välkommen!...Tyvärr jobbar jag den 9 november :(



Hoppas din förkylning börjar bli bättre va rädd om dig... Kram Annelie

2009-10-06 @ 22:09:08
Postat av: Annelie

Ha ha .... så tokigt det kan bli... När jag var inne andra gången för att se om du skrivit något så såg jag inte mitt första meddelande =S så jag skrev igen =P så fel det blev.

Ja ja alltid glädjer det någon =)

Kram på dig!

2009-10-06 @ 22:15:23
Postat av: Julia

Haha, ja visst är jag för älskbar (är det ett ord?)? ;) hehe, nejdå!:D Lille gullefjun<3 :) haha! Oj vad rörigt det blev nu, men ja du förstår säkert, nu måste jag kila iväg och hoppa på min rullande silverhäst- min trogna vän som bär mig vart jag än ska! :) Eller det kanske inte blev så rörigt nu när jag läser igenom det jag skrivit?

Äh äsch, skitsamma! Ha det bra i alla fall!:D Kram!

2009-10-16 @ 18:41:00
URL: http://juliadenanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback