Soffan är min bästa vän.

Efter mer än 6 timmar på sjukhus igår... En spricka i bröstbenet och en mindre blödning på levern. Jag är öm och ynklig. Tycker synd om mig själv och kryper ner i soffan igen. Suck.

Handlat med farmor nu på förmiddagen. Vilket gör att jag har enormt ont nu. Trots starka värktabletter. Imorgon åker jag och mamma tåget till Malmö och hälsar på Lina och Pia.. Ska bli mys. Åker inte hem förrän söndag förmiddag. Hoppas jag inte har lika ont bara :(

Vad ska ni göra i helgen?

Kladda här!
Postat av: Anonym

Jag ska åka med dig till Malmö och ha trevligt. Roligt att bloggen är igång igen, alltid lika kul med lite bilder etc. Krya på dig nu så du är pigg imorgon.Puss o kram, Mamsen

2009-11-12 @ 18:36:09

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback