Finally!

Hej!

Jag har väl mer eller mindre blivit nerröstad! Mina vänner tycker det är dåligt att jag slutat blogga, och jag känner mig utsatt. Så det är lika bra att börja igen :D

Trollungarna.
Ja, båda kidsen har hunnit fylla år sen sist. Engla stora damen på 3 år och Wilma har fått fira sin första födelsedag :) Lilla Wilma har också hunnit med att ta sina första steg nu i dagarna, så nu är det snart full rulle på henne också! Engla är trotsig till tusen, men någon sa att de lär sig mycket och att det är övergående. Jag undrar om det verkligen stämmer. Här är det trots jämt! Men vi är lika glada för det :)

Innebandy.
Ja, Öjaby igen ju. Funkar kanonbra! Vi har vunnit allt utom en match, då vi förlorade med uddamålet. Gå in på http://www.innebandy.se/templates/IDA/CompetitionInfo.aspx?id=19569&CompetitionID=7579&epslanguage=SV   och se hur det går för oss! :) Match ikväll, DM mot Värnamo. Vi får nog jobba för att inte förlora med allt för mycket. Värnamo är bra! :D

Frukost.
Dagens frukost blev en tallrik havregrynsgröt med mjölk och lingon. Och en skål med kiwi och keso. 8 dl vatten till det. Gott :D

Att leva livet.
Äntligen har vågen börjat gå på rätt håll, ner alltså ! 
shit vad nöjd jag är !!!  Äntligen lossnar det och jag är igång igen.
Nu är det bara att fortsätta mot beach 2010, ha ha. Jag är så enormt laddad att jag ser framemot att få "slå alla" viktigpettrar på fingrarna och jäklar i det visa dom att jag kan bara jag vill !!! Har några stycken i min "bekantskapskrets" som jag kommer att slå lite extra hårt, ha ha, de som aldrig riktigt tar mig på allvar eller lyssnar på mig. Nu ska dom få se !!! Mitt första mål på den här nystartsresan är att komma tillbaka till där jag slutade vid bröllopet i juni, dit är det 2 kg kvar. Och för att ta mig till slutmålet kommer jag att passera en rad med delmål, alla i min egen takt och på mitt alldeles egna sätt och slutdestinationen på den här resan kommer att infinna sig när det är tid för den, bara jag kan bestämma när jag är framme vid målet.

"Det finns bara en verklig framgång-
att kunna leva sitt liv på det sätt man själv vill"         A. Robbins




Kladda här!
Postat av: Eva

Vad kul att du är igång igen, både med bloggen och vikten! Du fixar det här utan problem :)

2009-11-10 @ 10:40:06
URL: http://evvia.wordpress.com

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback