Vikttävling!

Jag har hoppat in i en vikttävling där vi är ett gäng som tävlar tillsammans i två olika lag för att gå ner i vikt!
Vi startade den 1 maj och målet är minst 1,5kg till den 15 maj. http://viktig-ija.blogspot.com/ Här finns lagen och uppdatering av resultat osv. :) Kämpa på nu tjejer! Detta fixar vi!

Idag har varit en bra dag! Ur alla aspekter. Började med lång sovmorgon.. *tack älskling* Klockan 10.00 vaknade jag :) Behövde nog sova lite. Jobbade kvällen igår. Efter frukost och en dusch åkte vi en runda till stan. Jag köpte en bikini och vi inhandlade en pyjamas till Wilma, bristvara... Sen körde vi hem, åt lite.. tog det lugnt med varsin tidning på balkongen i den sol som fanns. Skönt..!´Sen kom Josse förbi en snabbis och lämnade jättefina kläder till våra små barn som hon köpt på ullared.. Tack så jättemycket vännen!!! :) Dom blev sååå fina i sina nya kläder :) Halv 6 kom Lovve och hämtade mig.. sen hämtade vi upp Gib och körde till friskis. Först 30 min crosstrainer.. några situps och armhävningar.. kikade lite inne bland maskinerna i gymet (inte varit där innan men tänkte gå dit imorgon). Sen blev det 60 min medelpass innan en skön dusch och bastu väntade. SKön kväll :) Sen kom jag hem och har ätit grillad kyckling och melon/gurka sallad med lite fetaost 10% och tsatziki till det. Mumsigt :) Och vatten såklart!

Nu sitter jag här och är ganska trött. Inget skoj på tv så jag tänkte surfa runt lite på era bloggar och kika :)

Imorgon ska vi till BVC med Wilma klockan 14.45. Väga., mäta, läkarbesök och prata om maten. Ska bli givande. Tänkte ta en promenad dit.. det ligger ju på Hovshaga så det tar ganska precis en timme att gå dit. Sen imorrn kväll blir det träning igen på friskis med Lovve och Gib. Planerar att göra broccolipaj med viktväktarrecept till lunch imorgon. Sen någon form av kassler till middag. Bra med planering :)

Ses snart igen lilla bloggen. :)

Kladda här!
Postat av: PolinasCloset

måste ju börja träna lite så att man får sommar mage! :D

2009-05-04 @ 00:44:32
URL: http://polinascloset.devote.se
Postat av: Veronica

Halloj! Självklart fixar vi detta! Ska verkligen ta ta mej i kragen nu efter frossarhelgen!



Mysig blogg du har!



Roligt att du kom i din klänning =)

2009-05-04 @ 08:38:48
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: mamsen

Så flitig som du är så fixar du det lätt! Kram

2009-05-04 @ 08:53:39
Postat av: Eva

Hej!

Håller med, vilken mysig blogg :)

A ni ska också gifta er, vad härligt. !8 juli är det dags för oss. Mycket planering. Klart vi fixar det här och kammar hem tävlingen ;) Heja oss :)

2009-05-04 @ 14:25:02
URL: http://evvia.wordpress.com
Postat av: Becca

ramlar in o säger hej!

2009-05-04 @ 15:31:40
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback