Skräpsamlare!

Tjingeling!
Här har det varit en hemma-dag idag. Engla och jag har bakat, vikt ALL tvätt (ca. ett ton), plockat in alla kläderna i garderoben.. Sen har vi rensat och slängt hur mycket som helst.. rensade ur alla skåp, lådor och bokhyllan och slängde mega mycket papper och skit! Skönt att det finns lite plats för ny skit :) Haha.. Fint blev det iaf..
Imorgon tänkte jag att Wilma och jag skulle fortsätta i städningens tecken. Men kom på att vi kommer ha strömavbrott här imorgon mellan 9-12. JOBBIGT!!! Så det får nog bli en timmes promenad under den tiden, kanske putsa något fönster när man kommer hem. Skulle verkligen behövas! Sen ska jag damma och dammsuga när strömmen är tillbaka. När Dennis kommer ska vi möblera om i vårt sovrum och fixa iordning lite... så det blir lite mysigt. Just nu är det bara ett avställningsrum där det knappt finns någon golvyta längre. Hoppas få lite ordning på det :)

Måste verkligen ta tag i att sälja ALLA kläder som är för smått på tradera också. Både mina och ungarnas! Fina pengar! Det märkte jag ju absolut förra gången :)

Igår masade jag mig iväg till gymet. Hade huvudvärk men hoppades den skulle släppa. Inte då.. men det blev 15 min på roddmaskinen och sen 20 min på löpbandet i 10km/h. Funkade okej.. Men sen var jag trött och satt bara och tittade på när grannen tränade klart.. Varm dusch och bastu.. Härligt!

Bokat in Ullared på torsdag också! Vi åker omkring 06 för att hinna hem till 14. Får väl se vad man kan hitta där :) Vi blir ett gäng som åker.. jag tar med Wilma. Sen ska Lovve, Linda och Veronica med. och kanske Jenny också! :) Skoj skoj!

På återseende efter strömavbrottet :) har en massa bilder att lägga in också. Men kudden ropar på mig så bäst jag dejtar honom först. Kram på er!

Kladda här!
Postat av: Eva

Vad duktig du är, skulle också behöva en stor rensning här hemma. Motionen ja, jag har fått nån muskelbristning/inflamation i ryggen och kan knappt bära lilleman så motionen får tyvär vänta lite :( jag som så jäkla på G nu ;) jaja ..

Ha det gott!

Kram

2009-05-12 @ 20:44:35
URL: http://evvia.wordpress.com

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback