Skärp dig Therese!!!

Ja vad i hela världen är det som händer?? Jag bloggar ju aldrig nu förtiden.. *arg på mig själv* Nu får det jäklar vara ändring på det.. såå mycket har jag inte att göra att jag inte hinner slänga in några rader här då och då.. skärp till dig! -Ja, jag ska!

Idag har vi varit med Engla på allergimottagningen, återbesök. Hennes astmabesvär är bra mycket bättre efter vi börjat använda inhalatorerna. Skönt.. :) Hon har knappt blivit förkyld sen dess. Så det gick finfint..
Sen lämnade vi henne hos dagmamman och Dennis körde till jobbet.. just nu snickrar dom ute i Öjaby på en utbyggnad och inglasad altan, blir fint när det e klart :) Sen åkte jag och Wilma till min farmor.. mysigt. Pratade om gamla släktingar, bröllop och åt givetvis god mat :D Det gör man väl alltid hos farmor? :)

Bokat brudbuketten nu :) Och imorgon kommer josse och Malin hit för att testa lite olika håruppsättningar.. ska bli mycket spänannde.. och roligt såklart :) Ikväll ska jag prova klänningen igen också.. ska också bli spännande. Och imorgon är det provsminkning hos Frida på make up store.. Wiiie vad mycket som händer på en gång :)

I helgen ska jag jobba.. segt, men jag behöver såklart pengarna. Jobbar med roligt folk också, så det är skoj :) Ikväll ska jag köra ut en runda till stugan med mamma eventuellt. Fixa och dona lite, finns alltid nåt att göra.

Nu vill Engla ha smörgåsrån och mjölk.. så det ska hon få och jag ska börja med maten. Vet dock inte vad det blir ännu, får kolla runt i kylen och frysen ingen motivation alls att laga mat ikväll. Men äta bör man annars dör man :)
Ha de fint så ses vi snart igen! I will be back!



Kladda här!

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback