Idag är jag glad!

Hej på er!
Ja.. idag känner jag mig glad. Vet egentligen inte varför, men det är skönt att vara glad :) Engla har varit hos dagmamman och jag och Wilma har varit på stan med Cilla och Jamie.. Köpte en jättefin klänning och har tidigare köpt en bikini på stadium. Lägger in bilder på dom här :



Fina va?? :) Sen hittade man ju såklart massa annat fint på stan. Även om vi inte var där så länge :P Bland annat en helt underbar fleecetröja. Har kollat på den innan. Men har ju lovat mig själv egentligen att inte köpa mer grejer som jag inte kommer kunna ha sen när jag nått min målvikt. Men jag älskar verkligen den tröjan och provade den i storlek 36 och det funkade! Den var inte för liten.. men går jag ner resten av alla mina kilon så funkar den nog ändå! Så kanske att det blir en sån imorgon.. ska till stan en runda då också nämnligen. Den är så underbart mjuk.. så där som en microfiber filt.. gosigos :) Kolla in den! Supersnygg!



Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga upp de maskiner jag tvättat och slänga i två nya. När Dennis kommer ska vi äta lite och sen ska jag köra till friskis och träna. Ovanligt va? :) Sen ikväll är det vägning på viktväktarna igen! Återkommer antagligen ikväll med uppdatering om dagens vikt samt lite bilder på barnen som jag lovat! :) Ha de fint!

Kladda här!

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback