gomorron gomorron :)

Hej på er!¨
torsdag idag. Snart sista dagen på veckan igen :P
Josse o Malin kommer när som helst. Vi ska ge oss på mitt hår och se om jag kan få någon vacker brudfrisyr :) Ska bli spännande! På morgonen har jag städat och hunnit med 45 min promenad samt lämnat Engla hos dagmamman. Vaknade utvilad klockan 7 i morse, inte så ofta det händer. Engla sov till halv 9. LYX!!!

Delar med mig av lite bilder tagna senaste veckan :)


Kladda här!
Postat av: Anonym

vad fin pippi-dräkten blev :) Ska du träna i helgen? Kul att se att du är igång med bloggandet igen.. :) Kramen!!

2009-05-28 @ 19:58:22
Postat av: maria s.

Vilken fin pippi tös! =) Ja wilma med förstås :P Hur gick det med frisyren sen då? Ha det bra.

2009-05-28 @ 20:18:32
Postat av: Julia

Haha, söta ungar!

2009-05-28 @ 21:06:55
URL: http://juliadenanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: jag vet inte varför namnet försvinner.. :P för jag fyller i de.. :S Jag jobbar ju hela dagen imorgon :/ Tyvärr.. Ledig i helgen så du ska träna då? Jag är ledig på söndag, så då kan vi väl ta ett pass? :) kramen!

2009-05-28 @ 21:57:29
Postat av: Eva

Hej!

Härliga bilder :)

Jag har faktiskt inte msn längre ;) Men skicka ett mail till mig på den mailadress jag använder mest: [email protected]

Kram

2009-05-29 @ 13:23:56
URL: http://evvia.wordpress.com

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback