Fullspäckat schema!

Som vanligt fullt upp hela helgen! Återkommer senare helt enkelt.
-0,4kg i torsdags. Jag är nöjd med det efter en mindre bra vecka. Men nu är det nya tag som gäller. Under 70kg till nästa torsdag är målet. Och visst ska det gå!!

På återseende!


Kladda här!
Postat av: Lena

nu var jag lite seg på att svara, hehe. men det var en riktigt rolig grej! funderar på att göra det jag med nu :)

2009-05-17 @ 21:10:14
URL: http://sugarcube.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: tack så mkt! :) Är faktiskt väldigt nöjd.. :) Men de ska man väl vara!! ;) Nej jag orkade inte idag,, lovve har blviit en slappis.. :( Och jag hatar det!! :/ Måste ta tag i de här igen!! Jag jobbar mån och tis, så de blir träning på onsdag för min del. Ja vi hörs på mobilen senare i veckan då! :)



De var ju jätte bra med minus på viktväktarna! :) Du kommer klara de galant! :)

2009-05-17 @ 23:18:07
Postat av: Eva

Hej hej!

Kikar in för att se hur det går för dig, både med vikt och bröllopsplaner :)

Jag börjar känna mig lite stressad nu, två månader kvar tills vi gifter oss och en del pyssel kvar ..

Kram

2009-05-19 @ 11:34:49
URL: http://evvia.wordpress.com

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback