En flaska vitt vin...

Ja.. igår blev det nog en flaska vitt vin och någon cider innan kvällen var till ända. Men gud vad trevligt vi hade! Jag Cilla och Malin. Började med sexparty hos någon kompis kompis till Cilla. Oerhört tråkigt folk där förutom ett par stycken. Men vi tre livade såklart upp stämningen och det verkade som att alla handlade :P så det var helt okej som förfest :P 22.55 tog vi bussen vidare till stan. Började med att kolla läget på Bishop arms. Mycket folk men inget direkt tryck.. Vi lyckades dock träffa min chef, bolmis, anton och ett par andra halvtrevliga människor.. haha! Drog vidare till Harrys och slogs om golvytan. Men vi dansade nog av oss några hekto där. Isvatten efter klockan 23. Vilket gjorde att dagens morgon gick som en dans!

Var ju dock tre månader sen jag var ute sist, så jag tyckte jag kunde unna mig det :) Klockan 9 idag på morgonen åkte vi ut till stugan. Markarbete med stora grävskopan där idag.. så vi pekade på alla stenar och stubbar som skulle plockas bort och fixas. Tog ca. 6 timmar innan Pelle var klar. Då tog vi över och sådde gräsfrön och vattnade med vattenkannan.. inga små ytor.. men fint blir det förhoppningsvis :) Det gäller bara att gräset växer fort som fanken nu! För om exakt 49 dagar från idag ska vi har över 100 bröllopsgäster på samma ställe som idag ser ut som en lerhög.. jaja.. det fixar sig nog.. (intalar mig själv att tänka positivt)

Detsamma gäller klänningen.. En centimeter eller två borde väl inte vara några problem.. eller? *nervös* Får bli soppa i 7 veckor nu! haha..

Imorgon har vi inget planerat och det känns jätteskönt! Blir såklart ett besök på friskis. Men annars lugn och ro. Om det nu går att få det med två små yrväder här hemma :) Lägger in två bilder för att vi alla ska få lite inspiration!
Allt man vill det kan man!

                

Kladda här!
Postat av: maria s.

Åh va kul att gå ut!! Jag har inte varit ute sen vi fick veta att jag väntade stoffe...haha Längtar efter att kunna gå ut och ha trevligt!! =) men det kommer :P ha det bra,lycka till på friskis!

2009-05-10 @ 06:48:30
Postat av: Veronica

Härligt med lite fest och en massa dansande! =)



Tack! Ja har ca 7 kilo kvar.

Hehe... ja du kan ju alltid försöka! ;-)



Å vad kul med bröllop! Ska ni ha många gäster? Sitter själv och funderar på om vi inte ska gifta oss snart. Hur långt innan började ni planera?

kram



2009-05-10 @ 08:28:33
URL: http://viktigaveronica.blogspot.com/
Postat av: Eva

Det låter som en kanonkväll ni har haft!

Ja jag kör bara pulver, känner att jag har bättre kontroll då :) Hade dock önskat lite större minus per vecka men men, man får väl vara nöjd så länge det går åt rätt håll :)

2009-05-10 @ 11:55:03
URL: http://evvia.wordpress.com
Postat av: Mitt liv som viktväktare

Ja nu jäklar! Let's go! :)

2009-05-11 @ 09:07:47
URL: http://fitfoorfight.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback