Vinter, sjukisar och god frukost :)



VINTER IGEN!!!!!!
Usch och fy.. Nu är det snöstorm igen. Jag som tyckte det var såå skönt nu när snön var borta och det drog mot våren. Men icke sa nicke.. Suck.. Men nästa vecka sa någon att det skulle bli 15 grader varmt. Hoppas kan man ju alltid :)

Morgonen är en bra morgon. Känner på mig att denna dagen blir bra trots snö och sjuka barn. Febern har iaf gått ner och natten varit förvånansvärt lugn med tanke på att båda brukar få sån hemsk hosta nattetid när dom är förkylda. Hoppas Englas astma-medicin hjälper.. Wilma vaknade dock vid 05.30 och var pigg så dagen började där. Engla sov till 07.30 skönt för henne.. sovmorgon numera ju.. Haha :) Nu har Wilma somnat igen efter frukosten.

Min frukost var dundergod idag! Har ju tänkt göra om lite i kosten men ändå hålla mig till mina kalorier. Frukosten idag bestod av:
1 skiva osötat bröd
25 gram fetaost ovanpå brödet
2 skivor tunn skinka ovanpå brödet   (sen in med brödet i micron tillsammans med lite oregano)
30 gram hallon
2 stora morötter rivna
2 knäckebröd med kalkonpastrami
1 liter vatten
5 stycken körsbärstomater
60 gram grön och gul paprika



Kladda här!
Postat av: melinda

ja den är jätte bra !

mm den har vart helt okej :)

händer ikväll då ? <3

2009-03-27 @ 17:01:34
URL: http://melindahallens.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback