Våren är kommen! :)

Ja.. trots minusgrader på morgonen tycker jag nog att det är vår ute idag. Fåglarna kvittrar, krokus och snödroppar blommar, solen lyser och dammet ryker :) Engla skulle gå till skogen med dagmamman och alla barnen idag. Dom skulle grilla korv och vara ute hela dagen lång. Mysigt för dom små liven :)

Idag är jag helt slut efter gårdagens träning. Har rejäl huvudvärk också av någon anledning :( Gårdagens motion blev:
120 min promenad
90 min promenad
Ki-box på friskis 90 min
Danspass på friskis 60 min

Konstigt att jag är trött?? Näääe :) Haha.. ni skulle sett oss på danspasset igår. Jag, Lovve och Josse. Koordinationen är ju lika med NOLL. :) Kände sig som ett studsande kylskåp. Men det var skoj! Inte så jobbigt men lite variation mot medelgympan är ju att föredra då det kan bli lite drygt i längden :) Så det blir säkert fler danspass fram över. Skoj att Lovve också kommit igång att träna på friskis. Och Josse också! Kul med lite sällskap ju :)

Morgonpromenaden på 60 min är redan avklarad. Sitter här med en tallrik filmjölk med banan och russin i till lite mellis. Sen ska jag passa på att vila en stund medan Wilma sover. Ska bli skönt. Kanske titta på någon film om jag inte är alldeles för trött.

I eftermiddag/kväll ska jag jobba. Börjar 15.45. Och idag har Dennis bilen. Så jag och barnen ska gå till mitt jobb så hämtar Dennis upp dom där när han kör från jobbet. Ganska okej att jobba kväll faktiskt. Det är så lugnt på jobbet nu. Ska antagligen jobba natten mellan måndag och tisdag nästa vecka också. Pengar är ju något man aldrig kan få för mycket av. I alla fall inte vi! :)

Lördag ska jag och innebandytjejerna till Boda Borg (typ lekhus med fånagrna på fortet stuk) :) Ska bli skoj. Aldrig varit där innan. Sen har jag lovat att köra också efetrsom vi har stor bil nu. 7-sitig ju.. så slipper vi köra med så många bilar.

Söndag ska vi fira mamma. Hon fyllde ju år igår, så då blir det lite kalas och träffa släkten. Myspys.

Skriver mer sen.. ska ta lite bilder också om jag orkar :) Gud vad trött jag är.. *zzzzzz*

Kladda här!
Postat av: maria s.

Det var ingen dålig motion igår... Önskar jag hade samma motivation som du... hehe

2009-03-19 @ 12:12:43
Postat av: loovve

ja de får vi göra om fler gånger :)

2009-03-19 @ 12:21:09
URL: http://lovisamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

Boda Borg är ju skit skoj!! :) Gud vad du motionerar :) Hehe!. Härligt tjejen! Vad skönt för tjejen o va ute hela dagen med barnen och grilla korv e ju mums!



Ska börja göra pannbiffar strax och hemmagjort mos. Massa kokta grönsaker oxå. Mumsi!Sen ska vi ut och gå igen. :) Va ute någon timma så Thindra får leka också. Just nu sover hon och jag har klarat av städningen. Skurat och allt. mattorna hänger ute i solen! :)



Kramar

2009-03-19 @ 13:18:39
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

jaså okej:) min kompis heter tove englund och hon bor i ellanda, sen har jag en massa vänner i gemla som jag inte orkar rabbla namnet på. min kille heter robin thörnqvist och han bor då i räppe :) tove och robin gick på samma skola innan, bergunda då. å så träffades jag och han genom att tove kände honom :) orkar inte förklara riktigt noga hur det gick till just idag för jag har typ feber eller nåt, mitt huvud är som blyy=< jag bor i umeå om det vet vart det är? kram

2009-03-19 @ 15:40:24
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Julia

Boda Borg är riktigt kul, och inte konstigt att du är trött så som du tränar, haha! När jag bara har varit ute med hunden en liten längre runda så känner jag mig helt slut!

2009-03-19 @ 18:24:07
URL: http://mehjulia.blogspot.com
Postat av: Johanna

svar, tack så mycket och detsamma :) Ja visst är den söt :)

2009-03-19 @ 19:27:08
URL: http://bookofdays.blogg.se/
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

Awn tack vännen!



Vad jobbar du med? Haft en jätte bra dag verkligen! Hoppas morgon dagen blir bra också. :)



Inga speciella planer i helgen. Men blir nog att köra några lass med lådor osv till nya lägenheten :) Ni då?



Kram!

2009-03-19 @ 22:27:01
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback