>Utmaning...

Blev utmanad via mammafiia.blogg.se :)
Så här kommer mina svar!

1.Tycker du om någon? Ja
2.Sol eller måne? Sol
3.Vinter eller höst? Höst med massa udnerbara färger på löven
4.Soligt eller regnigt? Soligt helt klart

Har du under de 24 sista timmarna?

1.Kysst någon? Ja, Dennis
2.Sjungit? Ja, antagligen i bilen på vägen hem från träningen igår :)
3.Blivit kramad? Ja av Engla senast
4.Känt dig fånig? Det gör jag nog för det mesta :P
5.Saknat någon? Ja, några stycken
6.Dansat galet? Nix
7.Klippt håret? Nono
8.Gråtit? Nää :)

Om dig!

1.Hur mycket är klockan? 11:52
2.Ditt namn? Therese
3.Vart vill du bo? I ett stort hus, med stor trädgård, gärna nära till havet eller sjön! :)
4.Hur många barn vill du ha? Har ju två små töser men skulle gärna vilja ha en mini till i FRAMTIDEN
5.Vill du gifta dig? 27 juni blir man fru Spjut!
6.Rullar du spagetti eller skär du dem? Skär alltid, så jäkla krångligt annars :P
7.Har du ätit sushi? Ja, men tycker inte om det.
8.Favoritglass? Svårt, pärontopp eller piggelin :)

Grejer!

1.Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nix, alltid snäll och laglydig :)
2.Har du hund? Nej
3.Sover du helst själv eller med någon? Med någon!
4.Tror du på spöken?  Tror inte på spöket laban, men tror på dödas "andar"/själar
5.Älskar du dina vänner? Självklart! Allihop!


Jag utmanar er! Mina läsare som också bloggar! Skriv era svar i era bloggar så kikar jag in och tittar sen om ni lämnar kommentar! :)

Kladda här!
Postat av: Erika -Mot en ljusare framtid!

Ja! :) Glad ja hitta din blogg igen. :) va ju så dum och ej spara alla jag följde..



Men nu e ja som sagt tillbaka :)



Allt bra??

2009-03-13 @ 12:03:52
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Tack så jättemycket för din kommentar=) Det gjorde mig glad=) Fast egentligen ska vi alla föräldrar ha massa cred=) Det e inget lätt jobb att va förälder, men guuud så UNDERBART=)

Lägger till din blogg i mina länkar, den är supertrevlig och fin=)

2009-03-13 @ 12:33:00
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej hej!

Har nu fyllt i denna på min blogg!



Kram

2009-03-17 @ 12:44:42
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback