Underbart väder och motivationen på topp!

Det blev en underbar promenad först till stan och sen runt sjön. Dels hade vi ju Jenny som sällskap och dels sken solen från en klarblå himmel... kändes som det var vår! :) Men nu har det mulnat på lite och vädergubbarna säger att det kommer snö :(

Vi hann med en runda på stan också. Inhandlade 3 bodys och en halsduk till Wilma och en jättesöt klänning till Engla. Bara välbehövliga saker alltså! :) *duktig Tess* Slänger in en bild på dagens inköp.



Fint va?? :)


Nu har vi precis kommit hem. Hämtat Engla hos dagmamman. Hon hade ätit grönsakssoppa idag.. TRE stora potioner och sen en pannkaka. *nickar* Det måste vara växtvärken som gör ont i benen, annars äter hon inte mycket. Hon kanske ska bli stora tjejen till sommaren :) Båda barnen somnade i vagnen den korta biten från dagmamman och hem. (Tar ca. 3 minuter, vi ser hennes hus från vår balkong) Haha.. men nu sover dom sött i vagnen. Dock med ytterkläder på sig, så nu ska jag strax väcka dem.


Funderar på om Engla och jag skulle pyssla lite påskpyssel imorgon :) Hon är bara hos dagmamma tisdag, onsdag och torsdag. Så måndagar och fredagar gäller det att sysselsätta henne lite. Kanske träffa mormor en sväng också :)

Klockan 18.00 blir det gympapass på friskis. 75 minuters pass idag, medelgympa. Tur att jag inte har några bilder därifrån :) Känner mig så jäkla motiverad för tillfället! Äter rätt, tränar mycket och dricker mycket vatten :) Skulle ju vara konstigt om det inte visar resultat på måttbandet och vågen! :) Helgen är än så länge oplanerad förutom att jag jobbar lördagkväll 15.45 - 21.00.

Får se om jag skriver mer ikväll eller om det får räcka för idag! Kommentera gärna ;)

Kladda här!
Postat av: Anonym

jättefina kläder du hittade.Kanske kan bli ett tillskott av bodys från mormor också...

2009-03-12 @ 19:47:52
Postat av: Erika - Mot en ljusare framtid.

Vad fint!!! :)



Vad händer idag? :)

Kram

2009-03-13 @ 09:20:16
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Elin

Gillar verkligen dom fina kläderna du köpt :)

Jätte fin blogg du har med!

Den kommer jag att besöka mer



Ha en fin dag!

Kram

2009-03-13 @ 11:39:24
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback