Trist men sant...

Fick kasta in handduken o skippa danspasset ikväll. Tråkigt, men så blir det ibland. Får testa danspasset nästa onsdag! Styrelsemötet i Rottne drog ut på tiden och jag kände att det var riktigt viktigt idag. Vi fick mycket uträttat under 3 timmar. Mycket bra :)


Så jag har ju faktiskt inte tränat alls idag! KRYSS I TAKET!!! :) Men morgondagens aktiviteter är planerade. Lämnar Engla hos dagmamman vid 9, sen tar jag en promenad med vagnen  och Wilma till stan (tar ca. 1 timme i rask takt). Därmöter vi upp Jenny och tar en promenad runt sjön, ca.45-50 min. Förhoppningsvis hinner jag med en liten runda på stan sen. MÅSTE införskaffa ett par bodys till Wilma. Jag loooovar mamma! Hon har BARA tre! :) Engla hade storlek 62 jättelänge men sen växte hon massor och i ett nafs hoppade hon över 68 och hade sedan storlek 74 jättelänge. Men Wilma har växt över 62 på ingen tid alls och nu sitter hennes bodys som korvskinn. Min lilla tjockis-budda :) Så nu har hon bara tre bodys i storlek 68 och det är på tok för lite! Kanske att det blir en pyjamas också om det finns någon som är tillräckligt söt för att passa på mitt charmtroll.. haha :) Imorgon kväll blir det medelpass på friskis igen! Flitig som man är :)

Dagens mat har varit gröt-frukost som vanligt, omelett till lunch och pannkakor nu ikväll. Blev såå sugen på pannkakor. Skulle egentlgen gjort lite äggröra, men var hemma så sent och kunde inte säga nej till Dennis pannkakor som han stekte i eftermiddags till sig och Engla. Så hela två pannkakor fick det bli. Men det var jag värd!!! :)


Nu krånglar datorn och all texten försvann så jag fick skriva om.. Suck vad jobbigt :( Börjar bli trött efter tidig morgon, så det ska bli skönt att krypa ner under täcket snart. Funderar på att läsa en bok, men jag lär somna på två röda sekunder då, så det är nog ingen mening.

Har som ni ser designat om bloggen ytterligare. Kom gärna med synpunkter om texten är svår att läsa, eller något annat. Lägg märke till den fina klockan i vänstra spalten :) haha.. märks det att jag är nöjd med mig själv? :P

Glöm för allt i världen inte att lämna ett tassavtryck i form av en kommentar! Välkommen hit och på återseende!  :)


Kladda här!

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback