Tre TON tvätt!!!

Usch vad det är tråkigt att tvätta! Fattar inte varför vi alltid väntar alldeles för länge med att boka tvättid (har tvättstugan i huset intill). Det blir ju så jääkla mycket att tvätta då. Två vuxna och två smutsgrisar till barn.. sen när jag tränar så mycket. Suck suck.. men idag har jag och lilla Wilma varit duktiga i alla fall. Steg upp vid halv 7. Har tvättat 6 maskiner nu och har bara sängkläderna kvar. Ska strax bädda rent i sängarna och dammsuga av golvet en snabbis innan Engla ska hämtas vid 14.

Ska på spinning i eftermiddag..Klockan 17.00. Därefter hem och laga lite mat. Idag blir det hemmagjord pyttipanna med mycket grönsaker i :) Första gången jag går på spinning faktiskt. Men vill testa... Känns som det är bättre förbränning än gympa, för jag vill ju undvika bygga för mycket muskler dessa två veckor innan jag ska väga mig nästa gång. MÅSTE ha resultat då! För så som jag jobbar och kämpar är jag värd det! :)

Nehe.. sängen och påslakanen ropar på mig nu.. "BÄDDA OSS" Haha.. så jag ska pysa nu. Hämta Engla sen och sen en promenad i solskenet! Ses ikväll bloggen och alla läsare! :)

Kladda här!
Postat av: Erika -Mot en ljusare framtid!

Hej! Förlåt att ja ej skrivit förrän nu. Hektiskt!

[email protected] är min MSN :) adda gärna. :)



Sköt om er Kramar!

2009-03-17 @ 19:19:40
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback