Träning, träning & träning.. :)




Dagen började klockan 07.15 av att lilla Wilma låg och "pratade" högt i sin säng. Hon ville inte sova mera och då var det bara för mamma och pappa att stiga upp :) Engla däremot sov till 09.15 idag, skönt för henne, hon behövde nog det. Jag var ute och sprang en sväng innan gröt-frukosten,

Runt 11 åkte vi till Öjaby och hela familjen Spjut tillsammans med mamma/mormor Bodil var ute och gick en lång promenix.. sköönt i det fina vädret! Sen stannade vi till och handlade på vägen hem och sen blev det matlagning. Därefter återigen ett pass på friskis. Lovve och Gib och Gibs vän var med idag.. medelpass. Trevligt med lite sällskap! :)

Just nu tittar vi på familjen annorlunda jag och Dennis. Kidsen sover gott. Tänk att ha 10 barn!! Eller trillingar! Hjälp vilket liv. Beundrar verkligen de som klarar av att leva så. Ibland tryter tålamodet med bara två barn.. jag undrar verkligen hur det hade varit med tio. Men vill helst fortsätta undra och slippa ta reda på det tror jag :)

Imorgon ska Dennis till jobbet och Engla till dagmamman.. Så jag och lilla Wilmis blir alldeles själva. Vi ska nog ta en promenad på förmiddagen men sen ska vi nog bara vara hemma och mysa! :) Längesen vi var själva jag och mini nu! 

Vägdag idag också ju! Som väntat var det mer eller mindre stilla. Minus 0,1 kg. Men jag vet att det kan vara så någon vecka även om man verkligen kämpat på. Sen veckan därpå kan det bli dubbelt resultat. Så jag jobbar för nästa måndag nu! :)

Tjipp!

Kladda här!
Postat av: Anonym

var en härlig promenad idag, nästan vår i luften,

tycker du är så dukig med träningen!

2009-03-09 @ 22:31:11

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback