Tisdag och slask!





Usch ja.. all snön som kom igår i snöstormen har nu blivit till slask. BLÄ!! Det är nog det värsta jag vet!

Engla har precis kommit iväg till dagmamman nu. Tisdag är gympadag för dom små trollen :) Engla älskar gympa och allt som har med sånt att göra :)

Dennis och jag ska åka med Wilma till BVC klockan 11. Sen ska Dennis på möte och harl ovat att ta med sig lilla Wilmis så jag kan ta en sväng till friskis och svettis och träna :) Börjar hitta tillbaka till motivationen så smått. Ätit havregrynsgröt till frukost och känner mig riktigt nöjd med dagen såhär långt... dock är ju klockan inte ens halv tio ännu. Haha.. får väl se vad som händer.

Nu kom Dennis med en ostmacka och en kopp kaffe. Han har blivit liten i maten på sista tiden. Om jag går ner i vikt så gör ju han oftast det automatiskt, men han behöver ju inte :P Men han borde träna lite armhävningar här hemma. Såå orättvist är det. Han behöver knappt anstränga sig för att bygga muskler.. Medan man själv får ligga i som en räv jämt :P

Det ena ger det andra och jag när jag är på friskis känner jag hur motivationen bara sköljer över mig nästan för varje rörelse jag gör..det går så lätt att röra kroppen och den är följsam igen! helt fantastiskt!! Det ÄR roligt att jobba mot ett mål, men det är segt att det ska gå så förbaskat sakta :)
Startvikten vid nyår 81,9 kg.. Nuvarande vikt 75,1 kg
- var rädd om din kropp, var ska du annars bo? - =D

Nu har lilla Wilma vaknat och sitter i sin babysitter och jollrar. Hon är riktigt med nu på ett helt annat vis, intresserad av sakerna runt omkring och vill vara med på allt. Sen har hon börjat "prutta" sådär med munnen så spottet bara flyger.. haha.. sötnosen :)

Nu ska jag göra mig iordning och packa träningsväskan. Återkommer kanske under dagen!


Kladda här!

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback