Tiden springer ju!!

Tjipp! -
Kommit hem från jobbet för en stund sen. Joggade hem när jag slutade kl.21. Skönt! Lite kallt, men jag känner mig såå stolt när jag kommer hem! Känner mig duktig! :)
Det var som vanligt lugnt på jobbet. Men en oerhört hemsk sak har hänt :( En som jobbar natt på jobbet hade blivit uppringd på jobbet inatt och fick beskedet att hennes mans tillstånd var kritiskt och att hon skulle komma till sjukhuset. Han var död när hon kom fram :( Såå hemskt! Bara 52 år och hjärtat stannade. Det finns inte ord. Så dagens tankar går till B och hennes nära och kära! Har lovat chefen att ta hennes kommande nätter mellan söndag-måndag och måndag-tisdag. Fina pengar!

Vi tog en promenad till jobbet innan idag i det fina vädret. Engla gick halva vägen. Duktig tjej :) Sen somnade hon som en stock i vagnen! Nu sover dom sött i sina sängar. Och Dennis sitter i fåtöljen här jämte mig och snarkar.. haha.. han som ALDRIG somnar i soffan! Ska väcka honom så han kan krypa ner.. sen ska jag ta mig en varm skön dusch! Gäller att passa på när alla sover om man ska få lite egen tid ju :)

Imorgon ska vi försöka komma iväg till stan runt 9. Promenera såklart (ca.60 min) Ska kika lite.. försöka hitta nåt fint nattlinne till Engla. Sen tar vi promenaden till min farmor som ska bjuda på lite frallor och så till lunch vid 12. Efter det ska vi stanna och handla lite, sen får vi se om det blir promenad hem igen eller om Dennis hämtar upp oss när han kör från jobbet. Om jag orkar och benen inte känns som spagetti imorgon tänkte jag köra ett spinningpass med Lovve på eftermiddagen. Men beror helt och hållet på dagsformen :) På kvällen blir det någon god mat och kanske ett glas vin eller en cider :)

Lördag som sagt Boda Borg. Alla säger att det är superkul.. Hoppas det! :)

Duschen kallar.. så mysigt att duscha på kvällen och sen krypa ner i nytvättade lakan! :)
Ska försöka komma ihåg att få med mig kameran imorgon! Skriver då! Ha en bra dag! Och glöm inte skriva en rad!


Kladda här!
Postat av: lovve

kolla in min coola sida nu :) Jag har som sagt varit ledig ohc inte haft något att göra, så då sitter man vid datorn dygnet runt :) Ses kanske imorgon!

2009-03-20 @ 02:55:35
URL: http://lovisamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

Fy vad hemskt när så unga dör! :( -usch-



Ja!! :) Nu ska ja blogga snabbt sen blire frukost och sedan gå ut. Sunshine idag med! :)



Kramar på dej!!

2009-03-20 @ 07:33:16
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

TVÅ veckor?! Shet, det hade jag verkligen inte klarat. ;) Haha!



Ville du vara med i nomineringen av veckans blogg? Skriv då en förklaring varför i min blogg :) De 3 nominerade kommer utses ikväll. :)



Sköt om dig vännen! Kramar

2009-03-20 @ 09:02:50
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Nina

Gå in till stan , tänk om man kunde det. Eller ja visst kan man. Men Tilde skulle nog få psykbryt innan vi kom fram ; ) Hon går ju mest , vagnen den ska bara sittas i när man är med pappa och springer . Ungefär så!



Ha en bra dag!

2009-03-20 @ 12:33:36
URL: http://cheerilee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är en av de nominerade till veckans blogg hos mig! Läs det inlägget och gör vad som står för du ska få största chansen att bli veckans blogg! :)



Du har tills måndag kväll på dig att försöka få så många röster som möjligt! Där efter kommer jag utse VECKANS BLOGG!!!



Lycka till!

2009-03-20 @ 23:06:23
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Fia

Men usch va hemskt, lider med din arbetskollega=(

Nästan samma sak hände mig och barnens pappa, Hans pappas (barnens farfar)granne ringde mig en dag och sa att ja skulle få tag i P (barnens pappa) för hans pappa låg utanför hennes hus, och ambulans va på väg, vi trodde inte de va allvarligt, men han va död. Han bara trilla ner och dog på väg till grannen och han va i 50 års ldern. De e hemskt.

Men hoppas iaf ni får en bra dag =)

Kram

2009-03-21 @ 11:36:43
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

Tomt.. inget o läsa ;) Hoppas iaf du har en trevlig och underbar helg med din familj! Take care vännen.



Kramar!

2009-03-22 @ 11:02:04
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Emmas Form

Härligt med joggingen :)



Hemskt med kollegan :( Var nyss med om en liknande sak då min väns mamma gick bort som hastigast.

2009-03-22 @ 11:44:55
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Erika ♥ Resan från 124kg!

Hej!

Ny blogg och msn!



Tävlingen om veckans blogg fortsätter i min nya. :)

Kram

2009-03-22 @ 13:29:44
URL: http://misserika.webblogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback