Supertrött....!



Är så trött ikväll att jag varken orkar skriva eller ens tänka ut vad jag ska skriva. Gått 3 stycken promenader idafg på ca 60 min styck. Lekt i stans största lekpark med Engla i ca. 1 timme. Handlat och kört medelgympa på friskis. Imorgon ska jag och Wilma tvätta medan Engla är hos dagmamma. Skriver ner imorgon. Nu ska jag lägga mig under en filt i soffan och Dennis ska få massera mina trötta fötter :)

Kladda här!
Postat av: Jenny

Go kväll:)



Vilka mys bilder! Jätte söta! Ja så kul med eget hus, o få det som man själv vill ha det, men det är också en himla massa jobb bakom men väl värt det när det är klart. Vi bor i Uppland:) Vart bor du?



Sov gott o kram :)

2009-03-16 @ 22:28:09
URL: http://jennyn.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback