Sunday - Sunny Sunday

Hej!
Kvällen igår var verkligen JÄTTE lyckad!! :) Vi hade jätte trevligt hos Evelina jag och Wilma. Det blev Wilma, jag och 5 stycken tjejer till.. Supergod mat, vin och trevligare umgänge får man leta efter :) Dennis hade skoj på sitt håll, dom tittade på fotbollen och avslutade kvällen på harrys. Engla sov hos momo och mofa och hade levt rövare hos dom :) Fin lördag kväll för oss alla fast på olika håll.

Idag har vi varit en runda på villamässan hela familjen. Trevligt att titta lite.. Men inget man direkt fastnar för. Hittade en fin soffa dock, men det är inte någon hög prioritet här hemma  just nu :)

Har varit och tränat på friskis ikväll och kom just hem. Gib och Lovve var med ikväll.. trevligt. Tyckte dock inte att jag blev jättetrött idag.. Svettig såklart, men inte direkt trött. Skönt det också ibland. Men det blir nog en timmes promenad när kidsen krupit under täcket.

Åhh. glömde också säga! inatt innan jag gick hem från Evelina fick hon och jag för oss att jag skulle prova bröllopsklänningen. Har verkligen varit jättenervös inför den dagen och ville skjuta på det till påsk egentligen. Men hon lyckades på något vis övertala mig.. kanske vinet spelade roll där. Jag krängde iaf på mig den underbara klänningen. Och visst var den lite för liten.. men det visste jag ju. Däremot trodde jag den skulle vara mycket mycket MER för liten än vad den egentligen var. Behöver minska några centimeter till här och var. Men det ska jag fixa! Om 13 veckor är jag gift.. Herregud vad fort tiden går! :) Det känns lite overkligt. Ikväll ska jag kika runt lite på internet och titta på brudbuketter och håruppsättningar. Har ni några fina förslag så mottages de tacksamt! :)

Nu ska jag mysa lite med min familj! Ha en bra kväll.. Hörs senare!


Kladda här!
Postat av: Elin

Gud va kul att gifta sig.

all lycka verkligen :)

2009-03-29 @ 22:51:28
URL: http://fiffigtelin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv: ja jag måste hålla med om att det inte riktigt är som förut.. tyvärr :/ Men det kanske blir bättre sen, vem vet?! Det var en fotbollsmatch som vi spelade. Så ja, jag spelade :P heheh Har lite träningsvärk från igår men men... Hur är allt med dig? Härligt med tjejkväll :D

2009-03-30 @ 08:43:59
URL: http://madeleinestal.blogg.se/
Postat av: ella

va kul att du ska gifta dig=)ha en bra dag=)

2009-03-30 @ 10:21:12
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: frida

ja det ksn det nog vara då=)

jag gick iv på teknikum 1 år,sen gick jag floristprogrammet på johan bauer. jag är född -89 så jag fyller 20 om 2 veckor =) och fick Isac i november -08 ha det bra!

kram

2009-03-30 @ 21:11:51
URL: http://isacsmamma.babyblogg.se
Postat av: Julia

sv: Ja det är barnmorska som är den stora drömmen, som började i åttan då en kompis till mig blev gravid, tyckte att allt lät jätte spännande, haha! Så nu sitter jag uppbokad vid tv-soffan varje onsdag mellan 20.00 till 22.00, då Förlossningskliniken och Riskförlossningar går på Tv4 Fakta, haha! Och Tobias har också lärt sig en hel del om sådant nu eftersom han har tvingats att sitta med ett antal gånger, haha.

Påsklovet är vecka 15, så nästa vecka. :) Sköt om er, kram!:)

2009-03-30 @ 22:19:23
URL: http://mehjulia.blogspot.com
Postat av: Julia

(Jag skickade detta innan, men såg inte om det kom med...)



sv: Ja det är barnmorska som är den stora drömmen, som började i åttan då en kompis till mig blev gravid, tyckte att allt lät jätte spännande, haha! Så nu sitter jag uppbokad vid tv-soffan varje onsdag mellan 20.00 till 22.00, då Förlossningskliniken och Riskförlossningar går på Tv4 Fakta, haha! Och Tobias har också lärt sig en hel del om sådant nu eftersom han har tvingats att sitta med ett antal gånger, haha.

Påsklovet är vecka 15, så nästa vecka. :) Sköt om er, kram!:)

2009-03-30 @ 22:21:29
URL: http://mehjulia.blogspot.com
Postat av: malin

ååh gullan. prövade du klänningen? kan tänka mig att du var himelskt vacker. längtar tills jag får se dig i den! pussssss!!

2009-03-30 @ 23:07:37
Postat av: Frida RSS power :)

Hej gumman! Får gratulera till giftemålet!

Förväntade mig nästan ett kort i brevlådan :)

Hoppas att allt går bra för hela familjen och så får vi ta den omtalade fikan någon dag:)

Puss och kram och hälsa hela familjen

2009-04-17 @ 00:25:25

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback