☆ SOMMAR!!!!

Engla bakar Scones :)
Wilmis hittat tårna :)
 Haha.. hon ser helt förundrad ut :)
 Wilma väckte storasyster i morse.
 Nyklippt Engla! :)

Längtar verkligen efter sommaren nu! Sol, värme, bad och lata dagar! Grönt vackert gräs, salt hav och vackra nyckelpigor :) *Vill ha sommar nuuuu* :)

Så var ÄNTLIGEN all tvätt tvättad, vikt och inplockad i garderoberna och lådorna. SKÖNT!!! :) Kändes ett tag som att den aldrig skulle ta slut. Men sen hämtade vi Engla hos dagmamman och då hjälpte hon mamma i tvättstugan, duktig prinsessa! :) Jag klippte lite på hennes lugg i morse också som ni kan se på bilderna. Hon såg ju inte ut genom kalufsen :) Blev säkert lite ojämnt med vad gör det? :)

När vi var klara i tvättstugan gick vi in och bakade scones som vi kunde äta till eftermiddagsfika när Dennis kom lite över 4. Supergott var det! Men jag var såklart duktig och åt bara en bit! Och tog istället en tallrik filmjölk till mellis :) Sen blev det friskis. Skulle ju gått på spinning men hann inte till passet som skulle börja klockan 17. Så det blev medelgympa istället. Bättre än inget ju :)

Ikväll har hela familjen badat och duschat så vi är rena och fina hela familjen Spjut :) Haha.. målade lilla Englas naglar också.. sötnöten! Lilla Wilma har lärt sig att hitta sina egna fötter, så nu är fötterna hennes största intresse :) Kommer bild!

Nu tittar jag och Dennis på "The mentalist" på TV3. Jag ville sett House, men idag hade jag ingen chans på fjärrkontrollen :) Imorgon lämnar vi Engla hos dagmamman vid 9. Sen blir det promenad med Maja klockan 10. Om vi orkar ska vi stiga upp tidigt och skjutsa Dennis till jobbet. Hade varit skönt att ha bilen, har lite att pyssla med.

Imorgon blir det en överraskning i bloggen till någon av mina läsare :) Undrar vem? Kolla imorgon!

Nu ska jag återgå till dumburken. Hoppas ni haft en bra dag och kväll!

Kladda här!
Postat av: Filippa

SV: Tack så jättejättejätte mycket, jag blir jätteglad =D

2009-03-17 @ 21:37:00
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättesöta bilder :)



Svar: Tack så mycket! Din blogg är också väldigt söt!



Nej jag har inte träffat henne ännu, men jag hör henne prata här nere nu om att hon tyckte att jag var lat som inet orkade gå in med mjölken. Hon förstod nog itne att jag inte ville göra det för att jag hade fula kläder på mig och inte var iordninggjord alls. Men hon ber nog om ursäkt, det brukar hon göra :)

2009-03-17 @ 21:44:45
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Lindizz

såå söta småttingarna är...och de ser ju jättebra ut med englas nyklippta lugg ler roligt att du e så fligit med o uppdatera bloggen kul o kika in o läsa varje dag!! och du e kanon duktig med o engagera dej med o gå ner i vikt!!! önskar ja hade samma energi!!! Kramar

2009-03-17 @ 21:53:34
Postat av: Becca

Kul att du hittade min blogg:)

Vilka underbara söta barn du har:)

Jo, jag hade bestämt mig för potatisgratäng och något kött till det.;)

Men min kille ska tydligen laga massa indiska grytor också, så jag vet inte om det riktigt passar in då:P

2009-03-17 @ 22:03:18
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Nina

Mmmm sommar nu : )



Så nu klipper också själva, gör vi med. Blir så bra så ... oftast ; ) men kanske att det blir frisör till två års dagen vi får se : )

2009-03-17 @ 22:22:01
URL: http://cheerilee.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-17 @ 22:25:20
URL: http://.cuties.babyblogg.sse
Postat av: maria s.

Nästan komiskt!! =) jag var nyss inne på din blogg och läste och gick sen direkt in på min. Då hade du skrivit en kommentar =) lite coolt! Tycker absolut att medelgympa är bättre än ingenting! Själv har jag inte ens vart ute och gått i det fina vädret idag... =( En promenad får det bli en dag igen ja =) ha det bra- kämpa på! kram

2009-03-17 @ 22:29:33
URL: http://www.cuties.babyblogg.se
Postat av: malin

åh så söööta tjejer. att du var frisör visste jag inte:)

och igeeen, är sjukt avis på ditt duktiga tränande. tips? haha!

du är söt!

2009-03-17 @ 22:36:39
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Så fina dom är dina tjejjor=)

Super snyggt kö medhar ni=)

Sov gott

Kram

2009-03-17 @ 23:03:57
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: ☆ Erika Björklund ☆ This is my life! ☆

Vad fin hon blev i håret! :)



Du tränar bra vännen. :) Mycket ska du gå ner? Nå speciellt mål?.



Nu ska jag sova! Kramar!

2009-03-17 @ 23:54:08
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Trevligt att du hittade min blogg! Vilka underbart söta barn du har! Riktigt duktig med träningen är du också :) Det ger snart utslag på vågen ska du se! Ha en bra dag!

2009-03-18 @ 07:49:31
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka underbara ögon Engla har :)

Jätte fina kort!



Kram

2009-03-18 @ 10:21:40
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

nja det blev tyvärr inga bilder, hade ju tänkt göra det men när jag tog bussen hem fick jag världens huvudvärk eller jag kände av den då så jag for bara hem, åt jättetidig middag som bestod av nudlar och sedan så la jag mig för att sova:) haha jaså brukade du kolla på min blogg? tänkte för att jag har aldrig sett din blogg innan och jag brukar känna igen olika bloggar:) förresten är du från växjö? har min kille och barndomskompis där:killen i

2009-03-18 @ 11:56:15
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

nja det blev tyvärr inga bilder, hade ju tänkt göra det men när jag tog bussen hem fick jag världens huvudvärk eller jag kände av den då så jag for bara hem, åt jättetidig middag som bestod av nudlar och sedan så la jag mig för att sova:) haha jaså brukade du kolla på min blogg? tänkte för att jag har aldrig sett din blogg innan och jag brukar känna igen olika bloggar:) förresten är du från växjö? har min kille och barndomskompis där:killen i räppe och barndomspoolaren i ellanda (gemla). allt bra med dig då? kram

2009-03-18 @ 11:56:52
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback