Someday I´ll find a way to show you, how lucky I am to know you!

Det finns så många människor som verkligen förgyller mitt liv. Som gör mitt liv underbart, lyckligt och helt klart värt att leva! Ni är unika, vissa vänner är ytliga medan andra är äkta rakt igenom! Ni vet vilka ni är! <3

v mina BeSKYDDare Jenny. Emme. Sandra. Dennis. Tobias. Gib. Nina. Sara. Josse.


» Det är insidan som gör utsidan vacker • Självklart.. Men utsidan är viktig för att känna sig själv vacker inombords... hmm.. eller nåt. Jag har iaf varit duktig den här veckan och hoppas att det visar sig på vågen på måndag då det är vägdag :) Imorgon blir det ju ytterligare ett gympa pass på friskis. Först Englas gympa och sen ska jag gympa.

Jag drömmer läskigt mycket på nätterna!!! Allt möjligt susar genom huvudet och alla möjliga konstiga människor finns med i drömmarna, vare sig jag känner dem eller ej så är dem där. Och det mest konstiga kan inträffa. Återkommer kanske med en mer detaljerad dröm någon dag :)

Idag har vi för övrigt varit en runda på IKEA. Blev inga stora grejer, ljus och servetter HAHA :)


Deras skratt är glitter som sprids för vinden, det är berfriande skratt. Vi går alla hand i hand med tiaror i håret, vi strålar starkare än stjärnorna. Vart vi än går vänder sig folk om efter oss. Vi är vackra. Mina töser är de allra underbaraste! Kärlek från mamma.. Jag älskar er till månen och tillbaka!


Har rensat bland lite grejer på datorn..Hittade massa roliga bilder från olika äventyr i livet :) Lägger ut ett par stycken! Hittade också en text jag skrev och läste på min farfars begravning.. lägger in en liten del av den.. Vi saknar dig farfar. Tänker ofta på dig. Du finns med oss varje dag!


Ett ord på en vägg, en öppning mot hav, en stund i din närhet är allt jag vill ha.
En spricka i mörkret, en knopp som slår ut, en ny dag väntar när natten tar slut.
En stjärna av is, ett rop och ett svar, ett spår av din fot där snön ligger kvar.
En flinga av tröst, en vinter i blått.
En låga som värmer när dagen har gått.
En vind genom träden, en eld och en glöd.
En sång som vill sjungas, en ton som är röd.
En stjärna av is, ett rop och ett svar, ett spår av din fot där snön ligger kvar.


 

Två av dagens bästa citat --->>

"Why are you trying so hard to fit in
when you are born to stand out?"



                                                              "Värst vad mörkret var mörkt här inne" // Nalle Puh



Me & You - kärlek & perfektion


Haha.. Lilla Malin Bergdahl :) Mega-längesen ju! Sötis :P


Mamma&Pappa <3


Lilla Lillebror som i sommar blir en stor pojke på 18 år :) Love<3 (Lika söt då som nu) :)


Förra säsongens spelarbild på mig :) Innebandy är bland det bästa som finns. :D


Lilla Lovve och Sara Johansson på julavslutningen förra årets innebandysäsong :P


Min älskade Josse :) <3


Kladda här!
Postat av: malin

hahaha, vilken hemsk bild!! dock i min dåvarande favorittröja! men jag får bjuda på den:)

PUSS

2009-03-09 @ 09:57:31
Postat av: Julia

Jag älskar verkligen Tobias vita hår och gulliga leende! Haha, sött!

2009-03-14 @ 22:32:08
URL: http://mehjulia.blogspot.com

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback