Redan fredag igen!

Veckorna springer förbi! Sitter just nu i soffan och tittar på så ska det låta.. Dennis sitter med Wilma i knät och Engla äter en glass efter maten. Mumsigt :)

Tyvärr kunde inte Jenny följa med till Friskis igår. Men jagh kom iväg iaf och det blev ett medelpass på 75 min. Jobbigt med min träningsvärk. Har ju tränat alla dagar denna veckan så benen känns som spagetti. Trots det var jag ute och joggade i morse när jag vaknade. 30 min runt i sandsbro med musiken på högsta volym. Rejält svett när man kom hem, men det känns skönt att man kom iväg :) Träning blir verkligen som en drog när man väl fått in det i vardagen ordentligt. Hade egentligen bestämt att jag inte skulle träna imorgon, lördag utan vänta tills söndag. Men nu sitter jag här och är såå sugen på att träna så det är sjukt! :) Kanske blir ett pass på friskis imorgon i alla fall.. :P

Ikväll har vi ätit tacos, sådär bra, men det blev mest grönsaker *Bra Tess!* :D Tog till och med ett glas vitt vin till maten. Men det är ju fredag :) Och man kan ju inte sluta leva för att man ska bli snyggare och trivas med sig själv.. haha :D

Marknad och en runda på stan idag. På marknaden blev det inget köpt typ, lite småplock bara. Köpte sen ett par regnvantar till Engla på intersport, linne till mig och pyjamas till Wilma på HM och en topp på Gina Tricot. Och en jättemysig bok till Engla på rean på Åhlens. Ganska billig dag faktiskt :) Träffade Lovve på Åhlens också.. trevligt :)

Lite ledsamt.. men jag har tyvärr inte alls mycket mjölk längre, så lilla Wilma får äta ersättning i flaska. Hade gärna velat amma åtminstone 6 månader. Nu är hon bara 4 månader.. men jag kommer förhoppningsvis kunna fortsätta amma på natten ett tag till.

Nästa vecka funderar jag på att åka till IKEA en runda. Ska köpa lite dukar och andra grejer till bröllopet. Bra att dela upp grejerna på olika månader så man inte har allt kvar att fixa till slutet :) Så himla mycket man måste fixa med.. Vet att jag nämnt det tidigare. Men ju mer man tänker på det.. desto mer kommer man på. Och internet blir ju verkligen en drog när det gäller bröllopssajter :P

Nu vill Engla att vi målar hennes naglar, haha sötnöten. Bäst att lyda annars blir det liv i luckan :D

Ha en underbar kväll!

Kladda här!

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback