Oj oj oj...

Kryss i taket :) Hela 74 unika besökare på bloggen idag.. Spännande :)

Nu har jag och Josse varit ute på promenix en timme, jag har duschat, planerat morgondagens måltider och sysselsättningar. Resten av familjen sover så jag ska göra min kudde sällskap nu. Vi ses imorgon igen!

Kladda här!
Postat av: Maria

Precis=)

jag älskar kläder och vill gärna se dom..=)

min kille han tar första bästa som ligger framme..

det e ju bra..

Kram

2009-03-26 @ 23:07:23
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: loovve

oj då :O Vilka är alla vill man ju veta !! :)



Svar: just nu har jag ingen motivation till de, därför är de dålig uppd. men de blir bättre, jag lovar :) Vad fina bilder ni hade tagit :) Kan inte träna imorgon heller för jag hade kollat fel. jag jobbar 12-18, men på lördag och söndag ska jag träna. ska du träna då?

2009-03-26 @ 23:21:41
URL: http://lovisamalmqvist.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback