Ny dag med nya möjligheter!


Såhär ser Wilma ut idag! :)






























Och såhär ser Engla ut :)



Dagen började redan vid halv 7 idag också. *suck* Idag var det Engla som kom instudsandes i vårt sovrum och sa: - mamma ljust ute, morron nu!.. haha.. så det var ju bara till att stiga upp för vad skulle man säga? :) Wilma vaknade i samma veva. Engal fick en välling och sitter nu och tittar på Nicke Nyfiken på sitt rum. Wilma har precis fått ett dopp i baljan så nu är hon ren i alla bebis-vecken.. haha :) Hon ligger i sitt babygym och leker nu.. inte så ofta hon har ro till det. Hon vill helst sitta i babysittern. Barnen är påklädda och färdiga för en ny dag. Själv sitter jag i pyjamas och är lite piffigt nerspydd på ena axeln. Fint va??? :) Ska ta tag i att fräscha upp mig lite iaf.. om det nu går :)

Igår hade jag Wilma liggandes på mage på en filt på golvet. Hon tycker inte om det annars.. Men igår gick det bra en förvånansvärt lång stund! Och när jag kom tillbaka hade hon kravlat sig av från filten! Hoppas verkligen hon är lite senare med krypandet än vad Engla var! Hon kröp när hon var 5 månader och det blev jobbigt vill jag lova! :) Hon får allt hålla sig några månader till. :) *lätt att önska*

Vackert väder idag! Perfekt för min två timmars promenad ju! *jippie* :)

Nu gastar Wilma och vill nog ha en slurk ur flaskan. Men jag lär återkomma ikväll igen efter friskis, det brukar jag ju göra :)

Kladda här!
Postat av: mamsen

Ha en härlig dag i det fina vädret, vi kanske ses imorgon. Puss på er mina gull flickor!

2009-03-12 @ 08:26:54

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback