Nattjobb, träning och familjeliv...

Så var två jobbade nätter avklarade. Gick faktiskt över förväntan! Trodde jag skulle vara super trött, men det har gått riktigt bra. Nu är klockan strax 13.00 och jag har precis stigit upp. Får inte sova för länge idag ju. Då kan man inte sova ikväll :)

Har varit duktig och tränat både igår kväll innan jobbet (baspass på friskis) och i tisdags innan jobbet (5,5 km på rullbandet på friskis) Riktigt nöjd! :) Och ikväll blir det antingen medelpass eller core. Beror på vad Jenny vill som också ska med ikväll.. Trevligt! :D

Klockan 14 ska Engla hämtas hos dagmamman. Då ska vi åka och handla hela familjen. Ska vara duktig och bara köpa nyttiga saker till helgen :) Morötter är gott istället för allt snask. Får satsa på det :) Usch vad det är svårt att bestämma vad vi ska äta jämt. Måste laga mat så jag håller mig inom min kalorigräns, men ändå måste Engla ha näringsrik mat. Så man får pyssla lite. Blir kanske lövbiff imorgon på mysfredagen.

Ev. promenad med Sofie och Tim runt sjön imorgon förmiddag. Efter lunch ska vi träffa mamma i stan, marknad i Växjö. Så vi ska gå en runda där. Längesen jag var på stan nu.. ska bli trevligt! Hoppas bara det inte regnar :(

Nu ska jag ta mig en dusch och sen äta lite innan lilla Engla ska hämtas.. Saknar henne nu :) Inte träffat henne så mycket de här två dygnen nu när man jobbat 20 av 48 timmar. och sovit resten :P

Ha det bäst alla läsare! Puss!


Kladda här!
Postat av: Nina

Kul och läsa din blogg : )

Va du tränar , gott ju . Önskar att jag kom iväg lite mera, fastän man är gravid. Men bara vi blir friska ska jag försöka ta tag i det lite mer : )



Kram Nina och Tilde

2009-03-05 @ 20:41:17

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback