MITT I NATTEN JU!!!

Jag kan inte sova :( *suckar* Sitter istället här och designar bloggen.. Trodde det var svårare än det var. Ska ändra headern en dag när jag har tid. Men pallar inte just nu :) Har iaf klurat ut hur man gör. Alltid nåt.

Hatar att inte kunna sova!!! Klockan är 03,42 och jag har försökt sova.. Men det går bara inte... Ingen som har något bra förslag på hur man somnar? Jag är ju trött.. eller jag borde i alla fall vara trött. Ska vika lite tvätt nu i brist på annan sysselsättning mitt i natten.

Ses imorgon hoppas jag!

Kladda här!
Postat av: mamma

Tokstolla, liknar din lillebror, vaken halva nätterna!

2009-03-08 @ 19:27:21

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback