Kort inlägg.. men ändå ett inlägg :)

Yepp. Hemma på timmar. Jobbar ju heldag idag, segt. Skickade precis iväg Dennic och barnen nu. Engla ska på gympa på friskis och svettis och Wilma ska följa med mormor och morfar ut på en promenad i det vackra vädret! Mys för dom! Själv ska man snart cykla eller gå har inte bestämt mig ännu, till jobbet. Det är i och för sig ganska lugnt på jobbet just nu, men visst hade man hellre varit hemma en söndag kväll :)

På tisdag ska vi till BVC igen med Wilmis, längesen sist, ska bli spännande och se hur hon växt :) Sen ska jag jobba två nätter i rad.. tisdag till onsdag och onsdag till torsdag. Känns lite tufft, men det fixar sig säkert. Wilma sover ju så duktigt på natten och äter bara en gång. Så det blir nog inga problem. Jag lär ju i och för sig vara väldigt trött. Framåt 03-04 är man INTE pigg.! men pengar blir det ju, och det behövs alltid inför sommarens bravader :)

Nehe, nu kallar jobbet. Duktig jag är på att uppdatera nu! Japp, *klappar mig själv på axeln*

Ha de gott släkt och vänner! Återkommer inom kort!

Kladda här!
Postat av: loovve

alltid kul med uppdateringar :)

2009-03-01 @ 21:00:21
URL: http://http://lovisamalmqvist.blogg.se/
Postat av: josse o mallan

hahah vilka fina bilder=)

2009-03-08 @ 22:03:43

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback