Klappa händerna när du är riktigt glad!

Godmorgon min kära blogg och alla läsare!
Natten gick fortare än förväntat och 10 timmar svepte fram. Lite mer att göra inatt kanske därför tiden rusade fram lite fortare än vanligt. Vi hann också med att se två filmer... dels Bond-filmen Quantom of Solace och The curious case of Benjamin Button. Den sistnämnda med Brad Pitt i huvudrollen var grymt bra! Dock vääldigt lång.. men helt klart en film jag rekomenderar och skulle kunna se den igen! Så om ni har tråkigt så har ni ett filmtips här :)

Lönen i slutet på april blir inte att leka med :) Gött med extra pengar och gärna mycket också :) Ska lägga undan lite mer än hälften direkt.. Det blir ju en del utgifter inför det stundande bröllopet. Satt och tittade på brudbuketter och håruppsättningar för en stund sen.. usch vad svårt.. finns ju såå mycket och jag har ingen aning om vad jag vill ha!

Innan påsk ska jag förresten prova klänningen också.. ska ju låna en kompis då hon har exakt en sån klänning jag alltid önskat. Så varför lägga pengar på att köpa en? :) Hoppas bara det inte är alldeles för mycket som fattas för att jag ska få på mig den. Måste nog gå ner några kilo till, men det vill man ju gärna ändå :) Är lite nervös måste jag säga. Men det värsta som kan hända är väl att den inte är lagom och att jag får åka ner på stan och leta i uthyrningsaffärerna och hitta något annat lika vackert och underbart. Blir ju dock dyrare.. men klännning är ju såklart ett måste :) Haha.. Ne.. jag SKA komma i E:s klänning.. Det ska bara gå... :)

Just nu är jag alldeles ensammen hemma.. Inte så vanligt när man har två små busar. Dennis tog med dom att handla, lämna in lotto och titta på en kompis nybyggda hus. Jag har ju sovit tills nu. Ska strax studsa in i duschen och sen göra mig iordning. Engla och jag ska ju gå på Mora Träsk klockan 14. Haha.. får väl se hur inspirerande det blir...

Ikväll ska Dennis iväg på fest med en massa byggkillar. Dom ska grilla och titta på fotboll.. och dricka öl förstås :) Så ikväll blir det bara vi tjejer hemma. Längesen nu.. Så jag hoppas älsklingen får skojigt.. :) Tjejerna och jag ska äta lite tacos, titta på robinson och sen blir det lördagsgodis för Engla. Jag ska försöka hålla mig undan godiset. Har inget hemma mer än Englas påse :)

Nehe.. nu ska jag gå in i duschen och shamponera mig med mitt underbara herbal essence shampo.. Helt underbart och luktar verkligen ljuvligt :) Vad använder ni för shampo??    
Ha en bra kväll.. vad händer hos dig?


Kladda här!
Postat av: Frida

hej!



tack så mycket å du har med jätte söta barn=)))

vi bor i sandsbro å ni?

ha en underbar helg!

kram

2009-03-28 @ 15:46:12
URL: http://isacsmamma.babyblogg.se
Postat av: Madeleine

sv: TAck det samma :D vilken underbar bild är det eran bröllopsbild?

2009-03-28 @ 17:29:23
URL: http://madeleinestal.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback