Igår.-

Missade att skriva igår, det hanns liksom inte med! Dagen började med att vi lämnade Engla som vanligt. Sen gick vi hem och lilla sjukis Wilma somnade gott i sin säng igen. Jag passade på att plocka lite med tvätten under tiden. Runt halv 11 kom min mamma och hämtade oss, vi har ju ingen bil numera när Dennis jobbar i Öjaby. Åkte ner till stan en runda. Köpte trosor med pippi på till Engla, alvedon till Wilma och en liten present till barnens kusin ELLINOR som fyller 8 år idag! Grattis tjejen!! :) Ses vid påsk!! :)

Efter stan hämtade vi Engla och påbörjade en lång promenad mot MAXI. Vagnen rullade lätt och mina ben gick riktigt fort. På 1 timme och 10 minuter hann vi gå de 9 km till Maxi. Härlig promenad i det fina vädret. Väl på Maxi fick Engla en glass och jag köpte mig en sprite zero. Gott att svalka sig lite... Efter en stund kom Dennis och hämtade mig och vi åkte ut till mammas och pappas sommarstuga en runda och tog en fika i kylan.. Usch vad kallt det var!  Tur att solen sken. Men vi orkade inte stanna så länge, fingrarna blev isbitar i vantarna. Så vi körde hemåt efter en stund. Lagade lite mat och sen körde jag till Friskis. Danspasset idag igen... Vad utsätter jag mig för?? Haha.. Gib var med idag iaf. Skoj, men som sagt inte så jobbigt, men efter min promenad idag kändes det ändå ganska bra.

Åkte hem och Dennis och jag tog oss ett varmt bad. Gäller att passa på att bada när barnen sover. Mysigt var det. Sen somnade jag som vanligt helt utmatttad i soffan...

lägger in lite bilder från gårdagen


Kladda här!
Postat av: mamma

Blev det någon strumpa på tranedagen? ha en bra dag!

2009-03-26 @ 08:36:41

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback