Härlig dag!!

Hej på dig blogg och allal läsare :)
Dagen har varit på topp! Började med att lämna Engla hos dagmamman. Sen mötte jag och Wilma upp Maria och hennes lilla Christoffer. Vi gick en promenad på ganska precis 1 timme. Skönt! Sen in och äta frukost. Sen har Wilma och jag myst och myst och myst :) Hann med ytterligare en promenad när vi hämtat Engla. Sen kom vi hem och fikade lite mellis. Engla ville ha BULLE! :) Haha.. sötnosen. Men jag höll mig borta från bullarna och tog ett äpple istället :) Sen friskis, handla, hem och laga mat och nu skriver jag i bloggen och tittar på ishockeyn. Lakers-Almtuna sista avgörande i play off :) *heja heja*

Dagens mat:
Gröt frukost och en macka med kalkonpastrami = 321 kcal
Filmjölkslunch med russin och äppelmos, smörgås med ost och gurka = 408 kcal
Pizza på tortillabröd med fetaost och ruccola sallad = 276 kcal *SUPERGOTT!!!*
Mellanmål: 4 smörgåsrån med smör och 1 äpple = 149 kcal

Totalt: 1153 kcal


Dagens motion:
Promenad 60 min = 228 kcal
Promenad 40 min = 152 kcal
Gympa medel 60 min = 548kcal

Totalt : -928 kcal


Ska ju äta 1300 kcal om dagen. Och ligger i underkant idag. Kanske har råd att unna mig ett par ahlgrens bilar sen ikväll till The mentalist som går på TV3. Får se hur det blir med den saken.. Här är en bild på dagens middag:


Visst ser det gott ut?? Det var supersmaskigt! :) *rekomenderas* Recept finns hos mig.. Fås via kommentar :) Haha :)

Imorgon ska jag Maria och våra småttingar gå på barnvagnsbion medan de "stora" är på dagis och hos dagmamma. Ska vli trevligt. Längesen man var på bio ju :) Filmen som visas är Borta bra, hemma värst tror jag den hette. Verkade rolig! Sen på kvällen blir det styrelsemöte i Rottne. Får se om vi kan uträtta något där. Sen hoppas jag på att kunna åka direkt därifrån till Friskis. Jag och Gib ska prova deras danspass imorgon.. Gib har lurat med mig. Jag som inte har någon rytm i kroppen för fem öre. Hur ska detta gå? :) Haha.. ett studsande kylskåp finns att skåda på friskis imorgon klockan 20 :)

ikväll har jag ensamrätt på fjärrkontrollen...
Jag får ta fram den schizofrena sidan! Flera bra program samtidigt. Tycker inte om såntdära.
....zappelizapp!! Hockeyn kallar!

Kidsen tittar på pettson och findus tidigare idag.. nu sover dom som trollmors små troll, fastbundna i svansen :) : ---->

Kladda här!
Postat av: Sara E

vilka söta små charmtroll..:)

Kram Sara E

2009-03-10 @ 20:43:02

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback