☆ ♥ GRATTIS! ♥ ☆



Idag fyller min mamma år :) Grattis på henne. Satte ihop ett litet collage :) Hade inget att göra en stund så jag pysslade lite med det :) Nu på förmiddagen har jag och Wilma varit ute och gått två timmar. Först en timme själva och sen mötte vi upp Maja med vovven Nicko och gick ytterligare en timme med dom. Nu har vi ätit lite och tänkte ta en liten vilostund innan Engla ska hämtas och det blir ytterligare en promenad. Underbart väder idag! Dock blåser det lite kallt.

Återkommer ikväll efter all träning på friskis :) Kramisar! ♥

Kladda här!
Postat av: Elin

Grattis till din mamma!

2009-03-18 @ 12:51:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

Grattis till mamma! :)



Men gud vad alert du varit idag! :) Själv har ja o Thindra varit ute i vårvädret i 2 timmar och ska på promenad sen och så ska jag motioncykla ikväll! :)



Hoppas det går bra på friskis! :)



Jag har 37kg kvar att gå ner. Gått ner 22kg sen ja var höggravid med sonen (som föddes 26 Juni-08).



Kramar

2009-03-18 @ 15:00:42
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Linda

jaa! verkligen :) tack :D har tagit dom själv :)

2009-03-18 @ 18:25:40
URL: http://liindajonsson.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Tack för det "fina" collaget!Tycker inte att jag åldrats en dag.. Hi hi...Vi hörs ikväll

2009-03-18 @ 18:42:18

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback