Bvc, jobb & fusksol..

Hej hej! Blir ett sent inlägg idag. Inte haft tid innan helt enkelt. Förmiddagen var ganska lugn. Wilma sov som vanligt en lång stund och Engla och jag byggde duplo, spelade memory och byggde koja :) Engla älskar att bygga koja. Hon säger att vi måste gömma oss för alla monster :) haha.. sötis. Sen lagade vi lite mat. Blev supergott. Slängde bara ihop lite av vad vi hade hemma. Lax, creme fraiche, kräftstjärtar, kryddor, grönsaker och kokt potatis. Mumsigt :) Bild kommer här:



På eftermiddagen tog vi en promenad till Bvc på Hovshaga.. en timmes promenad dit ganska precis. Wilma skulle mätas, vägas och vaccineras. Hon vägde 6815 gram och var 63 cm.. 5 månader blev hon ju i lördags vår lilla tjejja :) Engla hade också tid på bvc direkt efter för 2½ års kontroll. Den klarade hon galant :) Hon vägde 13,1 kg och var 93 cm lång :) Stora damen!

Ikväll har jag hoppat in och jobbat några timmar. Lugnt som vanligt. Direkt efetr jobbet körde jag faktiskt och solade solarium. Inte speciellt ofta, men gud så skönt det var :) Nu sitter jag i soffan, duschad och redo för att möta kudden.

Imorgon får vi se vad som händer. Ska i alla fall på styrelsemöte i Rottne klockan 18 och under dagen ska vi nog hälsa på min lilla mamma som är ledig efter en lång helg på mässan. SKönt för henne.. :)

Nehe.. nu är det dags att krypa till kojs. Lägger in lite bilder från dagen!

Mammas sötnosar myser framför tv:n :)



Wilma vilar benen precis som pappa :) Haha..


En liten stund efter att jag gått till jobbet har Engla klätt på sig detta och säger "-Hejdå pappa, jobbet nu!" och är på väg ut i trappuppgången :) Fantasi har hon :)


Bilden råkade bli på fel håll men pallade inte ändra det så ni får vända på datorn :) Wilma är vig :) Hon äter gärna på sina små tossingar :)

Kladda här!
Postat av: maria s.

vilka små gullungar du har...va kul att engla skulle gå till jobbet :P Får ta en promenix en dag =) ha det bra, kram kram

2009-03-31 @ 07:53:05
URL: http://www.cuties.babyblogg.se
Postat av: Emelie

Söta barn=)

Är det stor ålders skilland på dig och din blivande man???Ser så ut iallafall:) men jag ska inte säga ngt...min man är 12 år äldre än mig så.....;)

2009-04-04 @ 00:42:06

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback