Barn är ett folk och dom bor i ett främmande land...



Ja just idag undrar jag verkligen vilket land mina barn är från. Dom har varit vilda som en hel drös apor hela dagen! Utom när dom sov en stund mitt på dagen, samtidigt för en gångs skull. Då fick man vila de blödande öronen en stund.. haha :) Dom är inte alltid som små änglar töserna..

I eftermiddags var vi en snabbis runda på stan. Hittade inget speciellt, var inte ute efter något heller. Men vi behövde komma ut en runda allihop! Mötte upp barnens mormor en runda.. Hon hade köpt superfina, blommiga stövlar till Engla, men vi ska byta till en större storlek. Bild kommer någon annan dag!

På vägen hem från stan köpte vi mat från hotwok! (med extra nudlar -"kostar 20:- extra"..) Haha.. JAAAAA VII VEET!!! :)
Gott var det iaf! Engla fick McDonalds istället. Lite fest får det vara på fredagar. Jag orkade dock inte äta alls mycket. Blir ju så när man drar ner och äter mindre och lite tätare... Men vad gör det :) Meningen är ju att man ska njuta av maten. Och det jag verkligen behöver lära mig är att SLUTA äta BARA för att det är gott! Stor last jag har.. tror inte jag är ensam heller...?!

Just nu sitter Dennis i fåtöljen och jag i soffan och vi tittar på "Så ska det låta". Tycker det är ganska trevligt program. Musik är bra underhållning ¨på kvällen :) Wilma sover gott i sin säng, och Engla sitter vid bordet och ritar en teckning. Frågade om hon kunde rita en teckning till mamma och pappa. Hon svarade: "-Nejee! Momo, mofa ha teckning!" Haha.. tack för den älskling! :)

Imorgon kväll ska jag jobba. Börjar 16.30-21.00 så man missar första timmen på melodifestivalen. I och för sig är jag inte så värst intresserad, men det finns ju inte så mycket annat att se heller så. Förhoppningsvis vill tanterna och gubbarna på jobbet sitta uppe och se melodifestivalen, och då blir det inte så mycket att göra, mer än att hålla dom sällskap :) Haha.. :) Shit vilken frisyr Marie Picasso har idag! Värsta tjej-elvis frisyren! Inte såå snyggt kan jag tycka.

Nu har det nya programmet "Grillad" börjat. Verkar roligt... ska kika lite på det nu!
Tänkte lägga in lite bilder.. men bloggen strejkar.. försöker med det lite senare.

Vad gör ni ikväll?


Kladda här!
Postat av: mormor

vilken underbar bild på gullungarna.Englas humör vet jag precis var det kommer ifrån..hihi! nu kanske du förstår hur vi hade det....har följt Lakers o Vipers på datorn ihop m så ska det låta.

2009-03-13 @ 21:54:12
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid med tvillingar.

Tack. Vi unga vi kan vi också! :) och trevlig helg hela familjen!



2009-03-14 @ 00:07:02
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv;

Tack så mycket! Vilka varma ord :)

Svart är snyggt tycker jag!

Och bloggen är snygg som den är, men det är ju alltid kul med lite förändringar :)

Trevlig helg!

2009-03-14 @ 00:58:33
URL: http://johannahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Faster Pia

Är bara glad ni har det gott o mår bra allihopa.Tycker kul kika in här emellanåt o se lite av hur barnen växer o hur livet flyter på.

Kram/Pia

2009-03-14 @ 06:51:23
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Men va söta dom e=)

Låter som en underbar kväll du hade=)

Själv packade ja till långt in på natten.

Men haen underbar dag.

Kram

2009-03-14 @ 07:29:16
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback