Back on track....!

Hejj igen!
Jag behövde inte en vecka på mig för att återhämta mig och hitta lite ny motivation till bloggandet. Känner att jag ska blogga, men kanske inte i samma utsträckning som förut. Kanske inte två gånger om dagen som det blivit sista tiden. Vi får väl se.

Jag kom hem från jobbbet för en timme sen, jobbat inatt och även igår natt. Fina pengar sen! Engla ska lämnas hos dagmamman vid 9 sen ska jag och Wilma hem och sova. Stackars Wilma är sjuk igen :( Usch och fy... Hon har inte varit frisk mycket sen hon föddes. Nu har hon fått tillbaka den där hemska gröt-hostan och har nu på morgonen 38,2 i feber. *suck*

Här har det blivit vinter igen.. USCH!! Trodde det skulle bli vår nu.. så fint ute och krokusarna blommade.. men så inatt kom det MASSOR med snö.. SUCK... tog 15 min och skotta fram bilen på jobbet i morse. Trist trist.. önskar mig vår och sommar nu!

Har inte så mycket mer att skriva just nu. Men återkommer med all säkerhet inom kort!

Kladda här!
Postat av: Nina

Ne snön är inte så välkomen längre : /

Blåste så mycket inatt så sambon o jag for upp båda två, trodde huset skulle lyfta : (



ha en bra dag , kram!

2009-03-24 @ 12:31:40
URL: http://cheerilee.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Å vad roligt att du gillar den, å tusen tack!!!

Ska kika in mig på din blogg nu också minsann ;)



Hoppas den lilla snart mår bättre, sjuka barn är ju bland det värsta som finns.

Stackrarna!



Stor kram på dig

2009-03-25 @ 10:29:39
URL: http://theans.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback