Tvättdag :(

Hej! Det går ett tag mellan varven... Men jag är i alla fall här :)
Tränar, jobbar, leker med de söta små barnen och planerar inför vår stora dag!
Men idag är det avbrott från allt för idag är det stora tvättdagen. Pust.. Vi samlar alltid på oss så förbannat mycket tvätt så när man väl bokar tvättstugan igen efter 3 veckor har man FEM IKEA-kassar FULLA! Usch.. Hatar att tvätta :( Men det är ett nödvändigt ont och nu tryter det i lådorna efter nya kläder.. så det är bara att bita i det sura äpplet.

Igår var jag på stugan och målade en stund, tränade, jobbade på kvällen och sen studentfirande en stund efter det. Inte hemma förrän halv elva.. vilket i sin tur gjorde att barnen sov till halv 9 idag. GUD VAD SKÖNT!!! :) Det behövde jag verkligen.

Nu har jag slängt igång tvättmaskinerna och ska snart hänga upp de första 3 nytvättade.

I eftermiddag klockan 17 ska vi till kyrkan och träffa prästen för genomgång inför bröllopet. Det känns verkligen att det närmar sig nu *börjar bli lite nervös* Men är nog mest nervös för att man vill att allt ska gå som planerat. Vi ber till solgudarna varje dag nu..

Imorgon är det jobbet som gäller för att träffa de nya sommarvikarierna på jobbet. Mellan 9-12.30. Lördag åker Dennis till Tyskland med pappa och Roffe.. handla såklart :) Söndag blir förhoppningsvis en hel dag på stugan. Sen jobbar jag natt mellan söndag-måndag och måndag-tisdag. Så nu är det igång med sommarschemat.

Nu kallar tvätten. Ska fixa lite bilder sen tänkte jag.

Kladda här!
Postat av: Nina

så spännande, det närmar sig verkligen nu.



planeringen av ett brölopp är det som drar oss ifrån tanken att gifta oss tror jag ; ) kommer nog bli annorlunda den dagen det sker för våran del ; )

2009-06-10 @ 11:28:06
URL: http://cheerilee.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Haha, ja han är jätte romantisk, och helt underbar! Haha:).

Ja visst hjälper jag till med maten, fick faktiskt MVG i hemkunskap. Så jag kan försöka visa mina kunskaper, haha!

Jag har kollat med Johanna (syster), och hon kunde inte den dagen.:/

Kram kram!

2009-06-11 @ 12:53:01
URL: http://juliadenanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback