Mysfredag...

Japp.. Nu är all tvätten vikt från i onsdags och den ska bara plockas in i garderoben. Jag tycker verkligen det är dey absolut tråkigaste som finns. Men det måste göras. Här ligger nytvättad tvätt på matbordet, köksbordet, soffbordet och även i högar på golvet. Så här kan man inte bo! :)

Idag är det "mysfredag", vilket betyder att Engla är ledig hos dagmamman, vi har haft sovmorgon till klockan 8, en runda på stan brukar det bli (får se hur det blir med det med tanke på ösregn för tillfället).

Igår pysslade jag inför bröllopet, som vanligt känns det som :) Men nu är det bara 2 veckor kvar!!!!! Börjar faktiskt bli lite nervös nu. Inte för själva vigseln utan allt runt omkring.

Var på viktväktarna igår också. Pluss 0,4 denna veckan :( Motivationen till vikten är väl sådär måste jag säga.
Startvikt: 81,8kg  Nuvarande vikt: 70,8kg  Total viktnedgång:  -11kg   Målvikt: 60-62 kg
Jaa.. visst är jag nöjd över mina 11 kg.. Jag känner mig verkligen fin... men jag hade velat väga 67kg när det var dags för bröllopet. Men med denna veckans plus känns det som en hel omöjlighet. Men försöka går ju alltid och 1 kg är bättre än inget. Så jag ska göra mitt bästa har jag kommit överrens med mig själv om :)

Igår var Josse här en stund.. mysigt :) Hon hade köpt glass till oss... och tänkt på mig.. så jag fick en piggelin :) Snällt va??? :D Hon är bästaste bästaste Josse!

Såhär såg lilltrollet ut igår:


Storasyster vägrade vara med på bild, får se om vi kan fånga henne under dagen :) Hon är en bestämd liten dam må jag säga.. haha :) Nu ska vi klä på oss lite och försöka uträtta lite idag! Ha en fin fredag vänner!

Kladda här!
Postat av: Jenny

2009-06-12 @ 14:09:50
URL: http://livetpaslatterbo.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hej vännen!

Inte konstigt att vi inte hinner träffas...båda har fullt upp. Du med ditt bröllop och jag med flytt och hus. Har hittat klänning till ert bröllop nu...så jag hoppas på finfint väder precis som du. Känns som att man får ta med en hel arsenal med kläder beroende på väder och temp :). Ikväll blir det myskväll hos mamma och pappa. Ha det fint!! Kramar

2009-06-12 @ 14:12:33
URL: http://livetpaslatterbo.blogspot.com/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback