5 dagar kvar!!!!

Hej!
Nu är det bara 5 dagar kvar till bröllopet, 5 dagar kvar tills jag bli Fru Spjut, 5 dagar tills vi blir man och fru :D Wiiiie....
Börjar bli riktigt nervös nu faktiskt.. :)

Har sytt och fixat det sista lilla som ska fixas på klänningen nu och jag känner mig såå fin  i den :) Har gjort klart festprogrammen, vigselprogrammen, övat hos prästen, bokat buss för gästerna, hämtat två av 4 tält, bestämt hur dukningen blir, gjort favours, osv osv osv...

Denna veckan blir det fullt upp med att slå upp tält, handla, laga en del mat, duka, fixa naglar, hämta porslin osv osv :) Mycket att göra, men som tur är många som hjälper till! :)

Nu ska jag städa av här hemma för att kunna åka ut till stugan i det fina vädret sen!

Ses på lördag alla nära och kära!

Kladda här!
Postat av: Anonym

shit...fru spjut! =) det låter nått de ;) Hoppas ni får en underbar dag och jag är helt säker på att den blir helt oförglömlig också! =) ha det så jätte bra. får ta en promenad när du har tid! =) kram

2009-06-22 @ 17:43:39
Postat av: Barbro ( Lovves mamma)

Hej Tess!!! Jag önskar Er stor lycka på Er dag på lördag.Att det är nervöst, det fattar jag men du ska se att allt går bra. Lovisa ska krama dig från mig, det har hon lovat. Kram Barbro.

2009-06-25 @ 08:23:52
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev den första kommentaren på detta inlägget. såg först nu att det inte stod med... Imån gäller det! =) ha det så bra, hörs å ses FRU spjut! :P kram

2009-06-25 @ 15:35:40
Postat av: maria s

Va fan! det var jag som skrev förra inlägget med men det funkar inte när jag skriver in det...Kram Maria s =)

2009-06-25 @ 15:37:28
Postat av: Helena

Jag önskar er all lycka Tess, är så glad för din skull och det är så roligt att läsa din blogg!

Många kramar och lycka till på den stora dagen, jag håller tummarna för att solskenet håller i sig och ser fram emot att se bilderna sen! :)

2009-06-26 @ 10:48:46
URL: http://helenajansson88.blogg.se/
Postat av: Madde

Önskar er ett stort lycka till imorgon på er dag!!

Hoppas verkligen att allt går som ni vill!

Kramizar

2009-06-26 @ 11:42:26
URL: http://lovnas.bloggsida.se

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback