Blogglivet!

Tjenixen.. tänkte se om jag kan klara av att uppdatera en blogg. För just nu händer det mycket i mitt liv. Som nybliven tvåbarnsmamma är det alltid fart och fläkt. Till sommaren blir jag äntligen FRU Spjut =) Innebandyspelandet går framåt, och livet rullar på fort som bara den!

Ska bli en prövning om jag klarar av att uppdatera här tilräckligt ofta för att det ska lyckas bli någolunda intressant. Kommer blogga om livet som: ung tvåbarnsmamma, blivande fru, innebandyspelare i division 2, min viktnedgång m.m.

Kika gärna in igen =)


Kladda här!
Postat av: Anonym

vad roligt att du med hittat hit :) jag kommer följa den iaf ;)

2009-01-26 @ 22:40:01
Postat av: Tess

Hade varit trevligt att veta vem du som följer denna blogg är? (:

2009-01-27 @ 13:43:34
Postat av: Louise Gummesson

Division 2, inte dåligt!! Lycka till=)

Spännande med barn och bröllop!

2009-02-15 @ 21:57:48

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback