Så mycket var det värt...

Jag lovade i mitt tidigare inlägg att uppdatera bloggen ordentligt... Men tydligen ljög jag för här har det ju inte hänt mycket, tyvärr. Men för en stund sen fick jag höra att halva släkten har tänkt följa min uppdatering, hur adressen nått dit vet jag inte. Men jag måste måste skärpa mig :)

Igår var mamma och pappa här och hälsade på sina barnbarn och åt god mat :) Myspys med melodifestival och lite vin. Dock kan jag v'äl inte direkt påstå att jag är något fan av melodifestivalen, tycker det är lika tråkigt varje år. Men ändå tittar man på det... konstigt...

Idag har jag dömt P97 i öjaby innebandy.. 4-4 riktigt spännande för att vara P12 haha.. :) Vipers förlorade med uddamålet mot göteborg idag. Lite synd, men hoppas målskillnaden räcker för att nå kvalplatsen efter återstående matcher.
Klockan 16 var det dags för gympa. Engla har varit på sitt första riktiga gympapass :) Familjegympan på friskis och svettis. Riktigt kul.. hon sprang, hoppade, dansade och slog kullerbyttor och ögonen bara lyste... :) Mammas lilla tjej börjar bli stor :P

Just nu är klockan lite över 20.00 och här hemma rullar Karlsson på taket.. haha. Engla är helt inne i filmen och blir arg om man stör. Men snart är det läggdags för kidsen och vuxentiden tar över. Skönt attt äntligen fått Engla att sluta sova på dagen. Nu kan hon somna i normal tid och vara pigg och glad hela dagen.

Ny vecka med nya möjligheter. Mmm.. dock inte då mycket inplanerat i kalendern. Imorgon är Engla hemma, bara dagmamma tisdag, onsdag och torsdag ju. Vi har ett par decimeter snö, förhoppningsvis blir det sol även imorgon. Då blir det en runda till pulkabacken. På kvällen ska jag till friskis och svettis. Skönt att äntligen börjat träna kontinuerligt. Innebandy, gympa och ki-box. Vore väl sjutton om jag inte ska gå ner de kilon jag vill bli av med till bröllopet :)

Nu har jag skrivit långt och det får vara bra för en stund. Skulle kunna skriva hur mycket som helst, för nu är jag på riktigt skrivhumör. Men man kan ju inte tråka ut de läsare man har innan bloggen kommit igång på riktigt :) Slänger in ett par bilder också.

See you soon!

Kladda här!

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback