Träning!!!!!!

Hej kära blogg :)
Det blev att jobba hela helgen då flera var sjuka. Jobbade 7-13 idag och heldag igår. Har möblerat om och storstädat resten av dagen. inte riktigt klar ännu. Men kommer ta en paus och köra och TRÄNA strax! JAA du läste rätt! Jag är back on track igen och nu jäklar :)

.,  hb nn vc vvibnm  bvcxxccdbgnk,,kmjbbvxzxcvbhjmjvbgjvujd6  ce b n bnnnnnnnnnnnnnd bmd,µbh,bh b

Wilma skrev nåt på sitt bebisspråk: :P Imorgon börjar inskolningen på dagis och Dennis ska jobba. Ska försöka lägga in  lite bilder på bloggen oxå¨. Innebandymöte hemma hos mig på kvällen 18.30. Ska bli skoj att träffa gänget igen!!

Nu ska liten dricka välling och sova. Hörs!!!

Kladda här!
Postat av: loovve

hej! :) Jag tappade ju min mobil i lördags så de är därför jag inte kunde hänga med igår! :) hade inte ditt nummer eller någon mobil att kunna ringa från.. men vi ses ikväll iaf! :)

2009-08-10 @ 12:28:58
URL: http://lovisamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Julia

Men lilla Therese, hur är det med uppdateringen? :)

2009-09-21 @ 10:09:18
URL: http://juliadenanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback