Tisdag.-

Jaha.. så var det ny vecka och redan tisdag. Som vanligt går tiden fort och det känns som man börjar bli lite stressad inför bröllopet trots att man gjort ganska mycket och fixat det mesta. Vet egentligen inte vad jag stressar för, men det känns att det börjar närma sig med stormsteg! :)

Igår gick vi runt sjön på förmiddagen med Lovve. Härligt väder trots att det blåste lite kyligt. Sen körde vi och fixade lite diverse saker bl.a grejer till festprogram och vigselprogram. Älskar att pyssla :) Sen hämtade vi min lillebror hos hans flickvän och körde hem honom eftersom vi ändå skulle till Öjaby och hämta Dennis. Sen på kvällen var jag och Lovve på friskis och tränade, pulspass, riktigt jobbigt faktiskt :) Har ont i ryggen idag dock :(

Idag har Engla varit hos dagmamman mellan 9-14 och jag och Wilma har varit och hälsat på min farmor. Hjälpt henne lite i tvättstugan och blivit bjuden på kött, sås och potatis :) Fint de! Nu sover kidsen, men ska strax väcka dom för vi ska köra och hämta Dennis. Sen när vi kommer hem igen ska jag lägga mig och sova. Ska jobba inatt. Segt, men pengar är ju inte något man har i överflöd direkt :)

Längesen jag visade upp några bilder här. Men det får bli en annan dag för nu måste jag väcka barnen. Börjar själv bli trött nu så det ska bli skönt att få sova några timmar sen. Uppe halv 7 i morse och somnade inte förrän 1 inatt. Hmm..

Tänkte göra en fruktsallad att ta med mig till jobbet inatt. Mumsigt :)
Ha det fint!

Kladda här!
Postat av: maria.s

Fan va gott me fruktsallad!! =)

2009-04-07 @ 20:29:21
URL: http://www.cuties.babyblogg.se
Postat av: Julia

Ja visst såg jag dig träna så flitigt!:)

2009-04-07 @ 22:51:14
URL: http://mehjulia.blogspot.com

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback