Solen lyser, himlen är blå, vad det är skönt att leva då!

Godmorgon!
Igår var en jobbig dag så jag orkade inte skriva på kvällen! :)
Wilma och jag var hemma på förmiddagen och jag fixade lite med pyssel inför bröllopet medan hon sov. Sen hämtade vi Engla en timme tiidigare hos dagmamman. Gick till stan 60 min promenad! Kollade runt lite på en väst som Dennnis behöver hyra, kollade också lite på ringar och Engla åt en glass. Sen hämtade Dennis oss vid halv 5 och släppte av mig på Friskis och Svettis innan han körde hem. Där körde jag först 45 min på crosstrainern i gymet. sen solade jag en liten stund och sen körde jag medelgympan 1 timme med Lovve.. Härligt! :) Åkte med henne hem sen.
När jag kom hem åt jag lite mat.. fiskbullar i hummersås och kokt potatis och massa grönsaker, fint det :) Sen fick jag ett mess från grannen som ville ut och gå! Jag hängde på och grannarna grus (jag, Malin och Cilla) gick en oerhört rask promenix i skogen. Tog en timme, men dom ångar ju på som ånglok och jag får pinna på ordentligt med mina korta ben :)

När jag kom hem blev det en varm dusch, sen färgade jag håret och smörjde in mig med min favorit lotion. Kröp ner i soffan, tittade på greys anatomy och somnade sen som ett litet barn :)

Idag ska jag försöka sova när Wilma sover eftersom jag ska jobba inatt. Ikväll blir det viktväktarna också. Planerar att gå dit. Får se hur mycket jag hunnit sova.

Nu är det frukost dags!

Kladda här!
Postat av: [ Erika's Viktresa ] - 21kg lättare!

Före och Efter bilder finns nu i ett inlägg under kategorin "Kropp och Hälsa". Gått ner 21kg! Vore kul med en liten värmande kommentar :)



Ha en bra dag!

2009-04-18 @ 14:23:10
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker de är dålig uppd nu :P Gick de bra att träna? Snackade du med emme om imorgon? KOm ni fram till nån bra tid? Ska du träna imorgon? Många frågor nu! :) haha!! Sov gott! Kram!

2009-04-20 @ 21:47:47

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback