Snabbt inlägg...

Ja.. jag hinner inte skriva så mycket nu tyvärr. Ville bara berätta att vi lever :) och är hemma från en påskhelg i Helsingborg. Tyckte nog att jag skötte mig riktigt bra därnere.. Var ute på joggingrundor, långpromenader, undvek godis förutom en kväll då det blev lite grann, tackade nej till kakor, bullar osv. Åt bara en portion av maten och mycket sallad. Fint :) Får hoppas det ger något på vågen på torsdag. Känns inte så dock. Men vi får väl se....

Idag ska Engla till dagmamman igen. Jag och Wilmis ska åka ut till mammas och pappas sommarstuga och hjälpa mamma att vårstäda där idag. Ska bli mys faktiskt :) Men först ska vi lämna Engla och sen ta en promenad här hemma i Sandsbro.

Återkommer med bilder och längre inlägg framåt kvällen.

Kladda här!

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback