PÅSK! :)

Hej på er alla påskfirare!
Nu är det långhelg.. härligt :)
Jag har nu jobbat två nätter i rad. Igår sov jag ett par timmar på morgonen och ett par timmar på kvällen. Idag har jag inte kunnat gå och lägga mig ännu, men känner mig inte alls trött faktiskt. Övertrött antagligen :P Slutade vid 07 i morse, vi körde direkt Dennis till jobbet och sedan hem till mamma och pappa. Engla, Tobbe och Julia är på Leos Lekland idag :) Så vi åt frukost hos dom i öjaby och sen körde jag Engla, morbror Tobbe och Uulia till Leos klockan 10. Nu är jag och Wilma hemma. Vi har packat det sista inför Helsingborg i eftermiddag. Ska bara packa ut det i bilen sen också.
Wilma har sovit på morgonen och är inte alls trött nu.. pyret :) Så då får man ju snällt vara vaken med henne. Men som sagt går ganska bra ändå.

Sen hämtar jag dom på Leos igen när dom tröttnat på det och så hämtar vi upp Isabella också på vägen. Sen lämnar vi Tobbe och Julia och hämtar upp Dennis på jobbet. Sen väntar de 20 milen till Helsingborg. Då ska jag SOVA i bilen så Dennis kör :) Ska bli mys att åka ner och hälsa på svärföräldrarna och barnens kusiner och lite andra mysiga människor :) Bli lite uppassade. Jag har dock lovat mig själv att ut ocvh springa varje dag och ta minst 1 timmes promenad varje dag. Får hoppas man kan hålla det. Kämpar mot mitt mål :) Skulle ju egentligen vägt mig på viktväktarna ikväll, men är ju inte hemma då :( Så jag skjuter på det till nästa torsdag och hoppas på dubbelt resultat! :)

Det ver enormt längesen jag la in fina bilder. Så idag blir det många istället :) Håll till godo. Och ha en underbar påsk!!


Engla & Alex leker ute i vårsolen :)



Middagen hos Evelina (toastamadame på vårt bröllop) :)


Kladda här!
Postat av: Ella

Hej vännerna!



Vilken fin blogg ni har!



Jag såg att ni hade varit inne på min blogg och kikat. Hoppas att ni får en härlig påsk med massvis av ägg. Det hade varit kul att träffas någon helg och busa lite.



Kram från Ella (och mamma Anna)

2009-04-09 @ 20:40:11
URL: http://blogg.passagen.se/snabbanna
Postat av: Anonym

Ha de jättebra nu i påsk :) Kommer ni hem på måndag eller tisdag? Kan ju höras om träning då :) Ha de bra!! Kram!

2009-04-09 @ 22:22:42
Postat av: Big Momma

Glad Påsk gumman!

2009-04-10 @ 06:46:58
URL: http://bigmommas.blogg.se/
Postat av: E R I K A

Vill önska dig en Glad Påsk!

Allt bra?

Kram!

2009-04-10 @ 14:27:35
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför kommer mitt namn inte med ibland när jag skriver? :/ Men de var jag som skrev där innan iaf :P



Tycker de är lite dålig uppd nu.. :P haha!

2009-04-13 @ 23:13:04
URL: http://lovisamalmqvist.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback