Helg & Mys :)

Ja.. Nu var det några dagar sen jag skrev. Men när vi haft såhär underbart väder har det sista jag tänkt på varit bloggen :) Ska i allafall sammanfatta lite av helgen.
I fredags kväll grillade vi med grannarna Malin och Erica. Mumsigt gott var det! Det blev ett par cider på kvällen, och lite godis, men annars var dagen en viktväktardag!
Igår lördag tog vi oss en promenad till stan  hela familjen. Kikade runt på lite allt möjligt. Hittade lite dekorationssaker till bröllopet och Dennis köpte ett par byxor till vigseln :) Superfin var han i dom!!! *älskar dig*

Sen tog vi bussen hem och eftermiddagen tillbringade vi på balkongen och gräsmattan i shorts och linne. Underbart! Brände mig till och med på armarna! Jag som aldrig blir röd i solen annars!! :)
På kvällen somnade barnen tidigt och jag påbörjade placeringskorten till bröllopet. Jättefina tyckte jag dom blev!

Idag är det söndag och dagen började tidigt för att vara en söndag! 06.45 vaknade båda barnen och då var det dags att gå upp. Jag tog på mig joggingkläder och gick ut och sprang min runda på ca.30 min. Ganska lagom så tidigt på morgonen :) Sen blev det frukost och nu har vi slappat i soffan. Engla har tittat på Långben, Wilma har givetvis sovit en stund, Dennis har läst smålandsposten och jag har surfat omkring lite bland olika bröllopssidor. Nu ska vi börja göra oss i ordning. Tänkte ta en tur till kosta outlet idag. Inte för att vi behöver något, men det kan vara skoj att göra något och längesen vi var där. Så de ska bli trevligt :)

I eftermiddag klockan 17 blir det medelgympa på friskis, får väl se om någon mer ska med.
Ha en bra söndag!! :)


Kladda här!
Postat av: Erika ♥ Min resa från 124kg!

Nu har vi internet igen! :)

Allt bra?? Kramar

2009-04-06 @ 12:59:13
URL: http://misserika.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej! Nu fixade sig länkarna på min sida, de vi pratade om idag! Jag trodde man ändrade de i kodmallen.. :P haha!

2009-04-06 @ 23:00:29

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback