Heeeeeej!!!! :)

Äntligen tillbaka.
Har helt enketl haft för mycket annat att tänka på err tag, därav har jag inte bloggat på jättelänge nu!
Men hoppas på att det ska bli ändring på den saken.. Får väl se. Tycker inte om att sitta inne vid datorn när det är fint väder.. Men då och då ska jag nog lyckas uppdatera :)

Såå.. vad har hänt här sen sist?

  • Wilma har haft rejäl magsjuka av något slag.. men är nu bra mycket piggare och äter upp sig ordentligt!
  • Vi har spikat, borrat, sågat, putsat, byggt osv. ute på stugan så det blir fint till sommaren.
  • Jag har tränat som en tok!
  • Gått ner ytterligare 2 kg sen sist och är nu nere på 72,5 (Startvikt: 81,9) Ny vägning ikväll!
  • Vi har köpt ringar!
  • Jag har planterat här utanför.
  • Plockat fram trädgårdsmöblerna och dammat av dem.
  • Blivit solbränd! Brun och fin :)
  • Träffat prästen inför bröllopet!
  • Putsat fönster
  • Köpt klänningar till barnen som dom ska ha på bröllopet :)
  • Gjort klart vigselprogrammet i datorn.
  • Och säkert massa massa mer saker :)

Idag är det toppen väder så jag ska strax ut och sätta mig i solen. Tänkte ta med mig HM katalogen ut och kika lite på vad vi ska beställa inför sommaren. Barnen har inte så mycket sommarkläder.. iaf inte Engla :) Så det ska bli kul.
Wilma ska strax sova en stund.. om hon behagar somna. Hon provade att äta banan idag på morgonen.. Gapade och gapade :) så det gick nog an...

Pratade precis med mamma och även denna helgen kommer tillbringas ute i stugan. Mycket som ska fixas och bli klart till dagen D :) Ska bli härligt.. hoppas det blir riktigt fint väder hela helgen och att det låter bli att blåsa så kallt som det gjorde förra helgen.

Nu vill jag ut i solen! På återseende!


Kladda här!

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback